Gamintojas pažymi, kad jame taip pat pritaikyta ir daug pastaraisiais metais išrastų techninių inovacijų – pradedant sekvenciniais „Matrix LED“ sistemos žibintais ir baigiant plika akimi nepastebimais eismo saugumą didinančiais patobulinimais.
Naujausios kartos „Audi A8“ konstrukcijoje pritaikytos pažangios lengvų lydinių naudojimu pagrįstos automobilio svorio mažinimo priemonės. Pavyzdžiui, įprasto ilgio ratų bazės A8 3.0 TFSI sveria tik 1830 kg. Tai puikus rodiklis aukščiausios klasės automobilių su visais varomais ratais segmente. Pagal „Audi Space Frame“ (ASF) technologiją pagamintas kėbulas sveria tik 231 kg.
Kėbulo ilgis: 5,14 m; ratų bazė: 2,99 m; plotis: 1,95 m; aukštis: 1,46 m. Pailgintos modifikacijos A8L kėbulo ilgis ir ratų bazė 13 cm ilgesni.
Galiniai LED žibintai tapo plokštesni. Visuose šeimynos modeliuose, išskyrus S8, pakeistos formos galiniame bamperyje yra du rombo formos skerspjūvio išmetimo vamzdžiai. Šoninius kėbulo paviršius puošia naujos šviesios spalvos dekoratyvinės juostelės ir tamsios spalvos langų rėmeliai. Masyviose ratų arkose įspūdingi 21 colio ratai.
Vokietijos rinkai skirto „Audi A8“ asortimente – du benzininiai ir du dyzeliniai varikliai. Benzininių variklių entuziastai galės rinktis 310 AG, 3.0 TFSI su viena turbina arba 430 AG, V8 4.0 TFSI su dviem turbinomis. Pageidaujantys dyzelinio variklio, galės rinktis padidinto ekonomiškumo 258 AG, 3.0 TDI „clean diesel“ arba didesnio sukimo momento 385 AG, 4.2 TDI, išvystantį iki 850 Nm sukimo momentą.
„Audi A8“ Vokietijos įgaliotąsias atstovybes pasieks lapkričio mėnesį. Numatoma, kad bazinė komplektacija bus gausesnė, nei anksčiau skelbta (pvz., visi automobiliai su V8 varikliais standartinėje komplektacijoje bus tiekiami ir su LED priekiniais žibintais), tačiau kainos žymiai nedidės. Vokietijos rinkai skirtų „Audi A8“ kaina – nuo 74500 eurų (257 tūkst. litų).