„Golf Sportsvan“ iš karto sužavi didesniu, nei kompaktinės klasės automobilių salono erdvumu ir įspūdingu vairuotojo pagalbininkų sąrašu. Net bazinėje įrangoje yra XDS+ funkcija, daugybinius susidūrimus eliminuojantis automatinis avarinis pristabdymo stabdys, oro kondicionierius, septynios oro pagalvės, naujoviškas elektroninis stovėjimo stabdys, borto kompiuteris su 5 colių liečiamu ekranu, kintamos geometrijos bagažinės grindys ir bagažinės krovinių uždanga.
Pažangiausių vairuotojo pagalbininkų sąraše puikuojasi aklųjų zonų apžvalgos pagalbininkas su atbulinės eigos signalizatoriumi. Tokia sistema „Golf“ šeimynos automobiliuose montuojama pirmą kartą. Šis pagalbininkas operatyviai informuoja vairuotoją apie važiuojant nuolat susidarančias ir kintančias akląsias zonas ir įspėja, jeigu jose atsiranda kitų kliūčių. Važiuojant atbuline eiga, šis pagalbininkas atpažįsta ir analizuoja skersai arba kampu automobilio atžvilgiu vykstantį eismą ir pavojaus atveju įspėja vairuotoją. Gresiant susidūrimui automatiškai aktyvuojama avarinio stabdymo sistema.
„Volkswagen“ nuotr/„Volkswagen Golf Sportsvan“ |
Kitos puikios „Golf Sportsvan“ sistemos: DCC dinaminės važiuoklės kontrolės sistema, AC adaptyvinis tempomatas įspėjamaisiais jutikliais ir miesto avariniu stabdžiu, važiavimo eismo juostoje pagalbininkas.
Variklių asortimente – net šeši 85 iki 150 AG galios benzininiai ir dyzeliniai motorai su start-stop sistemomis. Visi jie naujos konstrukcijos, maždaug 19% ekonomiškesni už pirmtakus ir atitinka griežtą „Euro-6“ standartą.
Tarp variklių ekonomiškumu išsiskiria 110 AG galios 1,6 litro TDI „BlueMotion“ agregatas, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 3,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša yra lygi 95 g/km. Tai geriausias rezultatas kompaktinių vienatūrių klasėje.