„Toyota“ deklaruoja, kad priekyje sumontuotas 300 AG generuojantis 1,6 litro variklis su turbokompresoriumi suks priekinius varančiuosius ratus, tuo tarpu du galinėje ašyje patalpinti elektros motorai bendrą 120 AG pajėgumą siųs į šią ašį.
Stabdymo fazės metu abu elektros varikliai vaidins generatoriaus vaidmenis. Teigiama, jog įprastu režimu, abu elektros motorus bus galima aktyvuoti mygtuko paspaudimu. Jie dešimčiai sekundžių suteiks 40 AG. Pasirinkus „Track“ režimą, varikliai suteiks maksimalų 120 AG pliūpsnį, tačiau tik penkerioms sekundėms.
Japonai nepamiršo ir kitų elektros motorų turimų privalumų. Posūkiuose jie galią paskirstys taip, kad mašina važiuotų kuo stabiliau.
Įdomu tai, kad tarp 6 laipsnių nuoseklaus jungimo transmisijos bei galinėje ašyje sumontuotų variklių yra dar vienas elektros motoras. Jis veikia, kaip stiprintuvas stabdymo metu kinetinę energiją perduodant į modernius kondensatorius.
„Yaris Hybrid R“ koncepto su 420 AG misija išlieka neaiški. „Toyota“ neatskleidžia, ar projekto metu sukauptą patirtį naudos naujuose automobiliuose, ar tam tikrose lenktynėse.
„Toyota“ nuotr./„Toyota Yaris Hybrid R“ vidaus degimo variklis |