2013 08 27

Frankfurto automobilių parodoje gali debiutuoti naujasis „Honda Civic Type-R“

Karštųjų hečbekų su atmosferiniais varikliais laikai jau pasibaigė. Tą suprato ir viena iš tokio tipo motorų pionierių, japonų kompanija „Honda“.
„Type-R“ emblema Niruburgringe
„Type-R“ emblema Niruburgringe / Kadras iš vaizdo siužeto

Japonai pristatė naują „Civic Type-R“ anonsą – reklamą, kurioje nematoma nė viena automobilio detalė ar koks kitas fragmentas, tačiau veiksmas vyksta svarbioje vietoje – Niurburgringe.

Visai neseniai būtent šioje trasoje buvo pastebėtas bandomas karštasis „Honda“ prototipas. Pats gamintojas kiek anksčiau teigė, kad galingiausia „Civic“ versija bus greičiausia tarp mašinų su priekiniais varančiaisiais ratais.

VIDEO: „Honda Civic Type-R“ reklama

Įdomu tai, kad Niurburgringo apylinkėse šis automobilis buvo pastebėtas vienų galingiausių karštųjų hečbekų apsuptyje – tarp naujojo „Opel Astra OPC“ ir antros kartos „Ford Focus RS“. Tikėtina, jog Japonijos kompanija tokius atskaitos taškus pasirinko ne veltui – „Astra“ yra bene galingiausia savo klasės atstovė, o „Focus RS“ pasižymi itin geromis valdymo savybėmis. Visgi, greičiausias Niurburgringo trasą įveikęs gamyklinis automobilis su priekiniais varančiaisiais ratais yra „Renault Megane 265“ tačiau pastarojo modelio šalia „Civic Type-R“ nebuvo.

„Honda“ anksčiau prasitarė, kad naujasis „Civic Type-R“ turės 300 AG motorą. Tokią galią pasiekti jam padės turbokompresorius.

Negana to, išplatindama šį vaizdo siužetą Japonų kompanija prasitarė apie galimas staigmenas Frankfurto automobilių parodoje. „Tikimės, kad šios naujienos laukiate taip, kaip laukiame mes. Pažiūrėkite klipą, dalyvaukite žaidime ir laimėkite išskirtinę patirtį Frankfurto automobilių parodoje“, – teigiama oficialiame „Honda“ pranešime.

Vos prieš keletą savaičių Niurburgringe jau buvo pastebėtas naujos kartos „Civic Type-R“ prototipas. Nors ir automobilį dengė kėbulo formas maskuojanti spalva, pastebėta, kad priekinės arkos, lyginant su bazinių „Civic“, yra gerokai platesnės, o galinę dalį puošia sąlyginai aukštas spoileris ir keturi išmetimo vamzdžiai. Žinoma, nors ir šis automobilis bus labai greitas, negalima pamiršti, kad dėl turbokompresoriaus daugiau nebegirdėsime pasakiško „VTEC“ variklio kvėpavimo.

VIDEO: „Honda Civic Type-R“ prototipas Niurburgingo trasoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų