Japonai pristatė naują „Civic Type-R“ anonsą – reklamą, kurioje nematoma nė viena automobilio detalė ar koks kitas fragmentas, tačiau veiksmas vyksta svarbioje vietoje – Niurburgringe.
Visai neseniai būtent šioje trasoje buvo pastebėtas bandomas karštasis „Honda“ prototipas. Pats gamintojas kiek anksčiau teigė, kad galingiausia „Civic“ versija bus greičiausia tarp mašinų su priekiniais varančiaisiais ratais.
Įdomu tai, kad Niurburgringo apylinkėse šis automobilis buvo pastebėtas vienų galingiausių karštųjų hečbekų apsuptyje – tarp naujojo „Opel Astra OPC“ ir antros kartos „Ford Focus RS“. Tikėtina, jog Japonijos kompanija tokius atskaitos taškus pasirinko ne veltui – „Astra“ yra bene galingiausia savo klasės atstovė, o „Focus RS“ pasižymi itin geromis valdymo savybėmis. Visgi, greičiausias Niurburgringo trasą įveikęs gamyklinis automobilis su priekiniais varančiaisiais ratais yra „Renault Megane 265“ tačiau pastarojo modelio šalia „Civic Type-R“ nebuvo.
„Honda“ anksčiau prasitarė, kad naujasis „Civic Type-R“ turės 300 AG motorą. Tokią galią pasiekti jam padės turbokompresorius.
Negana to, išplatindama šį vaizdo siužetą Japonų kompanija prasitarė apie galimas staigmenas Frankfurto automobilių parodoje. „Tikimės, kad šios naujienos laukiate taip, kaip laukiame mes. Pažiūrėkite klipą, dalyvaukite žaidime ir laimėkite išskirtinę patirtį Frankfurto automobilių parodoje“, – teigiama oficialiame „Honda“ pranešime.
Vos prieš keletą savaičių Niurburgringe jau buvo pastebėtas naujos kartos „Civic Type-R“ prototipas. Nors ir automobilį dengė kėbulo formas maskuojanti spalva, pastebėta, kad priekinės arkos, lyginant su bazinių „Civic“, yra gerokai platesnės, o galinę dalį puošia sąlyginai aukštas spoileris ir keturi išmetimo vamzdžiai. Žinoma, nors ir šis automobilis bus labai greitas, negalima pamiršti, kad dėl turbokompresoriaus daugiau nebegirdėsime pasakiško „VTEC“ variklio kvėpavimo.