Visiškai naujas „Peugeot 308“
2 900 kvadratinių metrų „Peugeot“ stende pristatoma 30 automobilių, o tarp koncepcinių automobilių atskira vieta yra skirta „Peugeot 308“ modeliui. Naujasis 308 modelis yra išskirtinis, intuityvus ir švaraus dizaino hečbekas, sukurtas bendradarbiaujant dizaineriams ir inžinieriams. Modelis priklauso mažų ir vidutinių automobilių klasei, kurią sudaro daugiau nei ketvirtadalis Europos automobilių rinkos. Dėl naujos EMP2 platformos, naujasis 308 yra lengviausias tarp savo klasės automobilių – net 140 kilogramų lengvesnis nei ankstesnės versijos modelis. Taip pat ir kompaktiškiausias – jo ilgis yra tik 4,25 metro. Minimalistinis ir technologinis interjeras, kuriame naudojama itin kokybiška tekstilė ir kitos medžiagos, išsiskiria „PEUGEOT i-Cockpit“ stiliaus vairuotojo vieta, įkvėpta SR1 koncepcinio automobilio, kurioje įtaisytas mažesnis vairas, „Head Up Display“ tipo prietaisų skydelio blokas, aukšta vidurinė konsolė ir 9,7 colio jutiklinis ekranas važiavimą paverčia dar malonesniu.
„Peugeot“ nuotr./„Peugeot 308“ |
Šiuo metu gaminami penki ekonomiški benzininiai ir HDi dyzeliniai varikliai, o optimizuota aerodinamika (Cx: 0,28, Scx: 0,63) užtikrina žemą CO2 emisijos lygį, parsidedantį nuo 93 g/km (1,6 HDi). 2014-ųjų metų pavasarį 308 modelis pasipildys naujomis technologijomis – naujomis trijų cilindrų benzininio turbovariklio (1,2 e-THP) BlueHDi versijomis, tarp jų viena, kurios CO2 emisija siekia tik 82 g/km, o taip pat naujos kartos šešių pavarų automatinėmis bėgių dėžėmis.
Jūsų laukia naujas važiavimo pojūtis: „Peugeot“ siūlo naują ir lengvesnę važiuoklę bei naujos kartos elektroninę stabilumo (ESP) sistemą. Pridėkite dar naujos platformos siūlomus privalumus – mažesnę masę, trumpesnes jungtis, žemesnį svorio centrą, elektrinį vairo stiprintuvą ir gausite aukščiausios klasės dinamiką, valdymą, patogumą ir kėbulo stabilumą.
Važiavimo malonumą dar labiau padidina technologiniai automobilio valdymo pagalbininkai: nematomo kampo stebėjimo sistema, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, įspėjimo apie susidūrimo pavojų ir automatinė avarinio stabdymo sistemos. Šiame segmente automobilių su aukštu įrangos lygiu standartinei įrangai priklauso ir priekiniai LED žibintai.
„Peugeot“ nuotr./„Peugeot 308 R“ |
Sportiškas „308 R Concept“
Parodoje eksponuojamas ir itin sportinis koncepcinis automobilis „308 R Concept“ su žemesniu kėbulu, platesniu atstumu tarp ratų, sportiškos išvaizdos šoniniais praplatinimais ir 19 colių ratlankiais. Po „308 R Concept“ dvispalviu anglies pluošto kėbulu slepiasi 1,6 litro benzininis variklis, kurio maksimali galia yra net 270 AG (199 kW). Taigi šio variklio išvesties galia yra rekordinė tarp šios kategorijos automobilių – net 170 AG/l. Kad būtų panaudotas visas variklio potencialas, automobilyje yra įtaisytas „308 R Concept Torsen“ priekinis tiltas su savaime užsiblokuojančiu diferencialu ir didesni stabdžiai.
„Peugeot“ nuotr./Atnaujintas „Peugeot 3008“ |
Atnaujinti „3008“ ir „5008“ modeliai
Didele pardavimo sėkme mėgaujasi „crossover“ 3008 ir kompaktiškas vienatūris 5008, kurių iki birželio galo visame pasaulyje buvo parduota atitinkamai 506 000 ir 237 000 vienetų. Frankfurte jie eksponuojami su atnaujintu dizainu ir keliomis technologinėmis naujovėmis. Panaudoti nauji „Peugeot“ dizaino elementai – naujos formos priekinės grotelės su priekiniais žibintais, saloną puošia lazeriniu būdu graviruota vidurinė konsolė ir nauja valdymo įranga: atbulinio važiavimo kamera ir spalvotas ekranas „Head Up Display“.
CO2 emisijos mažinimas panaudojant naujas technologijas
2013-aisiais metais „Peugeot“ dar labiau sumažina Europoje parduodamų automobilių CO2 emisijos vidutinį lygį: gegužės gale bendrasis rodiklis buvo tik 116,3 g/km, o 2012-aisiais metais tas pats rodiklis sudarė 121,5 g/km. „Peugeot“ aplinkos apsaugos politika pasireiškia nuolatine vidaus degimo variklių optimizacija (naudingumo koeficiento didinimu, darbinio tūrio mažinimu, „Stop&Start“ sistemos įdiegimu ir pan.) ir naujos kartos variklių, pavyzdžiui, trijų cilindrų 1,0 ir 1,2 l benzininių variklių įvedimu į rinką. Frankfurte pristatomi nauji „308“ ir „508 SW“ modeliai su nauja dyzelino „BlueHDi“ taršos kontrolės technologija. Apjungdama pasirenkamą katalizinę redukciją (SCR) ir suodžių dalelių filtrą su papildomomis medžiagomis, „BlueHDi“ technologija daugiau nei 90 proc. leidžia sumažinti azoto oksido kiekį, optimizuoti CO2 taršos emisiją ir degalų sąnaudas bei pašalinti 99,9 proc. suodžių dalelių. „BlueHDi“ technologija atitinka Euro 6 emisijos standarto normas ir iki 2013-jų metų pabaigos bus naudojama visuose „Peugeot“ automobiliuose su dyzeliniais varikliais, tuo dar labiau sustiprindama savo lyderio poziciją dyzelinių variklių srityje.
„Peugeot“ nuotr./„Peugeot RCZ R“ |
Svarbiu sėkmės žingsnio pavyzdžiu „Peugeot“ aplinkos apsaugos srityje yra dyzelino hibrido technologija „HYbrid4“. Dėl 200 arklio galių pajėgumo, kurį užtikrina kombinuotas 2,0 HDi FAP dyzelinis variklis ir elektrinis variklis, „HYbrid4“ modeliai siūlo keturis valdymo režimus (automatinį, pilnai elektrinį, sportinį ir keturių varomųjų ratų), o CO2 emisija yra nuo 88 g/km. Tačiau tam, kad įgyvendintų savo tikslą – t.y. padaryti kiekvienam prieinamą ir tik 2 litrus degalų 100 kilometrų sudeginantį serijinį modelį, „Peugeot“ naudoja visiškai naujoviškus sprendimus. Vienas iš svarbiausių etapų yra „HYbrid Air“ technologija, kuria „Peugeot“ atsiduria tarp novatorių. Tam, kad priklausomai nuo esamos situacijos būtų pasiektas geriausias naudingumo koeficientas, „HYbrid Air“ technologija tarpusavyje derina dvi energijos rūšis: sustabdymo ir pristabdymo metu atstatytos energijos rezultatu gautas suslėgtas oras padeda trijų cilindrų benzininiam varikliui arba pakeičia jį tuo metu, kai energijos yra sunaudojama daugiausiai, pavyzdžiui, įsibėgėjant iš vietos ar didinant greitį. „HYbrid Air“ sistema siūlo tris naudojimo režimus: oro (ZEV), benzino ir kombinuotą režimą.
Degalų taupymas panaudojant naujas technologijas
Prie „HYbrid Air“ technologijos prisijungia ir inovacijos kitose srityse – tikslas yra sukurti automobilius, kurių degalų sąnaudos siektų ne daugiau kaip 2 l/100 km. Šias papildomas technologijas demonstruoja „208 HYbrid FE“, kurio CO2 emisija yra tik 49 g/km, t.y. du kartus mažesnė nei itin veiksmingo „208 1,0 VTi“ – tačiau įsibėgėjimas iš vietos iki 100 km/h trunka tik 8 sekundes, tai yra įsibėgėjama beveik taip pat greitai, kaip ir su „208 GTi“. Tai ekstremali koncepcija, kurią „Peugeot“ planuoja panaudoti kaip pagrindą savo ateities automobilių technologijų kūrimui.
Ruošiamasi optimizuoti aerodinamiką ir panaudojant kompozicines medžiagas bei polikarbonatus pasiekti 200 kilogramų lengvesnę masę. Hibridinė sistema, savyje apjungianti trijų cilindrų benzininį variklį ir roboto valdomą bėgių dėžę bei elektrinį variklį ir akumuliatorių, yra pagaminti pasitelkiant ilgų ištvermės kelionių patirtį. Bus naudojama speciali „Total“ variklių alyva. „208 HYbrid FE“ bus įtaisyta kompozitinė pakaba, ridos pasipriešinimą mažinančios specialios padangos ir ratlankiai.
Sportinis „RZC R“ nuo šiol yra serijinis modelis
Frankfurte „Peugeot“ stende lankytojai gali susipažinti dar ir su „RCZ“ sportinio kupė automobilio išskirtine R versija, kuris yra „Peugeot“ istorijoje pats galingiausias serijiniu būdu gaminamas modelis. Naujas šio modelio 1,6 litro 270 AG (199 kW) variklis su šios kategorijos automobilių rekordine išvesties galia atitinka Euro 6 emisijos standarto normas. Vidutinis degalų sunaudojimas yra 6,3 l 100/km, CO2 emisija yra tik 145 g/km.
„Peugeot“ nuotr./„Peugeot Onyx“ |
Superautomobilis „Onyx“
Be to, lankytojai iš arčiau galės susipažinti su superautomobiliu „Onyx“, kuris nustebins savo radikaliu „raumeningu“ kėbulu ir 20 colių ratlankiais. Prie anglies pluošto kėbulo galinės vidurinės dalies pritvirtintas V8 hibridinis HDi 3,7 L 600 AG galingumo variklis, sekvencinė 6 pavarų dėžė ir važiuoklė yra sukurti pagal „Peugeot“ aukščiausio lygio lenktyninių automobilių gamybos reikalavimus. Kėbulo išvaizda neleidžia likti abejingam savo medžiagų ir spalvų kontrastu: gryno vario purvasaugiai ir durų detalės, iš juodo matinio anglies pluošto pagamintos kitos kėbulo dalys. Aliuminio arkų įrėmintas dvigubo išgaubimo įstiklintas stogas išryškina anglies pluošto struktūrą ir naujovišką kokoną primenantį saloną. Su „Onyx“ „Peugeot“ tęsia atradimus – salono priekinis skydas ir vidurinė konsolė padaryti iš naujo tipo medžiagos, vadinamojo laikraštinio medžio („Newspaper Wood“), pagaminto iš perdirbtų laikraščių.