Jungtinėje Karalystėje planuojama pristatyti „Vauxhall Insignia VXR“, o likusieji europiečiai sulauks minėtosios „Opel Insignia OPC“ versijos. Automobilis turės 4 varomų ratų sistemą bei Niurburgringo (Vokietija) trasoje išbandytą bei tobulintą važiuoklę. Tuo tarpu didžioji naujiena slypi po variklio dangčiu – 2,8 l darbinio tūrio V6 ECOTEC motoras su turbina, išvystysiantis 325 AG galią. „Insignia OPC“ iki 100 km/h įsibėgės per 5,8 s. ir pasieks, elektronikos pagalba ribojamą, 250 km/h greitį. Maksimalaus sukimo momento duomenys kol kas nėra skelbiami.
Iš išorės automobilį puoš 19 arba 20 colių ratlankiai. Sportiško „Opel“ viduje puikuosis priekinės „Recaro“ sėdynės bei specialios versijos simbolika. Tikimasi, jog bus galima pasirinkti sedano ar „Sports Tourer“ universalo kėbulo versiją.
Pasaulinė „Opel Insignia OPC“ premjera įvyks šių metų gegužės mėn. 7 d., Barselonos (Ispanija) tarptautinėje automobilių parodoje. Rudenį planuojama pradėti specialios modelio versijos prekybą, tačiau kainos kol kas nėra skelbiamos.
2009 04 17
Galingasis „Opel Insignia OPC“ privers konkurentus sunerimti
Panašu, jog galingoji „Opel Insignia OPC“ versija gali sujaukti rinkoje snūduriavusių „BMW M3“ ar „Audi S4“ planus, nes naujasis modelis turės pakankamai įspūdingas technines charakteristikas, tikriausiai kainuos gerokai mažiau ir galbūt taps nebloga alternatyva kuklesnį biudžetą turintiems pirkėjams.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą