Kiek anksčiau, „General Motors“ paskelbus bankrotą, nuspręsta parduoti 55 % „Opel“ akcijų, o realiausias pirkėjas tuo metu buvo „Magna International“. Tikėtina, jog šis sprendimas visgi įtakotas ir Vokietijos vyriausybės pageidavimo nevykdyti šio žingsnio.
Panašu, kad pasilikti „Opel“ nuspręsta ne tik dėl besitraukiančios pasaulio finansų krizės ir pakankamai optimistinių prognozių šiai markei, bet ir jos ryšio su „Chevrolet“ bei „Buick“. Pastarojo gamintojo naujosios kartos „Regal“ ir „Chevrolet Malibu“ savo techniniais sprendimais turėtų būti labai artimi „Opel Insignia“.
Primename, kad „Opel Insignia“ tapo 2009 metų Europos automobiliu.
2009 11 05
„General Motors“ neparduos „Opel“
Siurprizas automobilių rinkoje – „General Motors“ nusprendė neparduoti „Opel“, nes kompanijos valdyba pastarąją ir „Vauxhall“ markę vertina kaip esminius sėkmės faktorius ilgalaikiame versle. Laikas parodys ar tai teisingas sprendimas.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą