Visa ši pažanga turėtų pasirodyti per artimiausius du ar keturis metus. Prognozuojama, kad galimybė pasiekti tokį rezultatą yra viena iš dviejų. Jei tai pavyktų, nauja baterijų technologija būtų didelis žingsnis į priekį lyginant su dabartine produkcija. Pavyzdžiui, dabar gaminamas „Chevrolet Volt“ su pilnai įkrauta baterija gali nuvažiuoti tik 56 kilometrus.
Šiuo metu elektromobilių rinką bando šokiruoti „Tesla Model S“ automobilis, kuris vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 480 kilometrų, tačiau jo baterijų kaina yra didelė ir jos užima daug vietos. „Nissan“ ir „Ford“ tvirtina, kad jų elektromobiliai gali nuvažiuoti iki 160 kilometrų, tačiau atstumui didelę įtaką daro temperatūra, vietovė ir greitis.
Jeigu „General Motors“ partneriai pasieks tai ką žada, tikėtina, kad elektromobilių baterijos gali atpigti dvigubai. O tai reiškia, kad ir pačių elektromobilių kainos gali ženkliai sumažėti.
Panašu, kad baterijų karas tęsiasi ir niekas nesnaudžia. Jeigu „General Motors“ įvykdys savo pažadą, jie gali tapti šios rinkos lyderiais.