Jo gabumais abejoti nereikėtų, nors pamatę amžių turbūt dažnas jį sukritikuotumėte. Visgi, devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje vyras sukūrė unikalų superautomobilį ir pavadino jį „Giocattolo“ vardu. Visgi, dėl prastų pardavimų jų buvo pagaminta tik penkiolika.
Tačiau „Giocattolo“ buvo išties įdomu egzempliorius – australas donoru pasirinko „Alfa Romeo Sprint“ platformą, kurioje vietoj keturių cilindrų gamyklinio variklio jis sumontavo 2,5 litro V6 agregatus. Visgi, gamindami ketvirtąjį prototipą vyrai nusprendė atsisakyti brangaus motoro ir pasirinkti kitą sprendimą – automobilio gale sumontuoti „Holden“ markės 5,0 litrų V8 jėgainę. Su tokiu motoru šis automobilis galėjo įsibėgėti iki 260 km/h.
„HAL“ nuotr./Du tarpusavyje sujungti V8 varikliai (W16) |
Negana to, „Giocattolo“ turėjo iš kevlaro pagamintas kėbulo detales bei įdomius inžinierinius sprendimus, kuriais rūpinosi žmogus, projektavęs „McLaren F1“ mechaninę pusę – Barry Lockas.
Tačiau grįžkime į 21-ąjį amžių – Paulo Halsteado vadovaujama įmonė „HAL“ nusprendė sukurti naują superautomobilį. Tam jie panaudos du 7,0 litrų LS7 V8 variklius, kas suteiks bendrą 14,0 litrų darbinį tūrį. Abu varikliai bus sujungti 45 laipsnių kampu, o stūmokliai suks ne vieną alkūninį veleną, kaip „Bugatti Veyron“ modelyje, o du.
Specialisto teigimu, abu jie bus suporuoti su 6 laipsnių nuoseklaus jungimo transmisija ir į galinius ratus siųs 1200 AG. „HAL“ superautomobilis turės anglies pluošto platformą, o kėbulo dalys bus gaminamos iš anglies pluošto bei kevlaro.
Australijos kompanija paviešino ir keletą nuotraukų, kuriose matomi ne tik automobilio eskizai, bet ir kartu sujungti du V8 varikliai. Kalbant apie dizainą, šis projektas smarkiai primena „Maserati“ kūrinius – panašu, jog 67-erių australas jaučia kažkokius sentimentus pietų Europoje gaminamiems automobiliams. Tai – jau antrasis jo projektas su šiokiu tokiu itališku prieskoniu.
„HAL“ nuotr./„HAL“ kompanijos superautomobilis |