„Fiat“ sukurtas 0,9 litro (875cc) variklis tapo tikra rinkimų žvaigžde. Jis laimėjo keturis apdovanojimus – geriausio 2011 metų variklio, geriausio „žalio“ variklio, geriausio variklio iki 1 litro tūrio ir geriausio tarptautinio variklio kategorijose.
Tuo tarpu „Ferrari“ į Maranelą išsivežė dvi statulėles – „Ferrari 458 Italia“ automobilyje montuojamas V8 4,5 litro variklis laimėjo geriausio sportinio variklio ir geriausio variklio per 4,5 litro nominacijose.
2009 ir 2010 šiame konkurse laimėjęs VW TFIS 1,4 litro variklis šiais metais laimėjo tik savo svorio kategorijojeTiesa, vokiečiai irgi pasirodė labai neblogai. BMW nugalėjo keturiose kategorijose (nuo 3 iki keturių litrų kategorijoje su 4,0 l V8 montuojamu M3, nuo 2,5 iki 3 litrų kategorijoje su 3,0 l „Twin Turbo“, nuo 1,8 iki 2 litrų kategorijoje su 2,0 l turbodyzeliniu ir nuo 1,4 iki 1,8 tūrio kategorijoje su 1,6 l turbo varikliu montuojamu MINI).
„Audi“ ir „Volkswagen“ taip pat buvo pastebėti. VW laimėjo su 1,4 litro TFSI varikliu. Tuo pačiu, kuris 2009 ir 2010 šiame konkurse laimėjo patį prestižiškiausią prizą. O „Audi“ įvertinta už 2,5 litro penkių cilindrų turbo variklį.