Ką galime pasakyti apie šį automobilį. Visų pirma, kad ir kaip keistai tai skamba, geriausias dalykas jame yra tos keturios durys. Kodėl? Nes mėgautis W16 varikliu galėsite ne tik su mergina, bet ir su draugais. O pasiturintys verslininkai galės nusisamdyti vairuotoją ir oriai džiaugtis kelionėmis „Galibier“ gale. Patikėkite, tokių pirkėjų bus ne vienas ir ne du – ypač tuose kraštuose, kur daug naftos.
Tikimasi, kad šis sedanas kainuos tarp 3 ir 4 mln. litų. Už šiuos pinigus gausite automobilį su šešiolikos cilindrų W16 variklių. Vieni šaltiniai kalba, kad jis pasieks tuos pačius 1000 AG kaip ir „Veyron“, kiti sako, kad bus atsisakyta dviejų kompresorių (nepergyvenkite, du liks) ir jo galia bus sumažinta iki 800 AG. Gerai skamba, „galia sumažinta iki 800 AG“...
Štai dar viena įdomi detalė. Šių metų pradžioje mes jau rašėme, kad, pasak „Spiegel“ dienraščio, naujajam „Galibier“ VW grupė nurodė naudoti naujos kartos „Audi A8“ platformą. Deja, šie gandai kol kas ir lieka tik gandais, „Volkswagen“ jų nepatvirtina, bet ir neatmeta.
Žiūrint vien iš techninės pusės, A8 platforma būtų be jokios abejonės geriausias pasirinkimas – ji didelė ir lengva, pagaminta vien iš aliuminio. Kitą vertus, tokiam prestižiniam automobiliui tai gali sutrukdyti – menkas malonumas žinoti, kad važinėji perdarytu A8, paprastai kalbant.