Naujojo „Range Rover“ išorėje ryškesni pakeitimai palietė priekinį ir galinį buferius ir automobilio žibintus. Taip pat, montuojamos atnaujintos priekinės grotelės.
Viduje, šiokie tokie kosmetiniai atnaujinimai ir, Jaguar XF matytas, pavarų perjungimo ratelis.
Atnaujintas „Range Rover“ nuo rugsėjo bus siūlomas su vienu iš dviejų variklių. Gerai žinomas benzininis V8 variklis su turbina, išvysto 510 AG.
Dyzelinių variklių fronte pasikeitimai ryškūs. Vietoje 3,6 l. variklio, „Range Rover“ pristato naują V8 4,4 l. 308 AG variklį. Automobilis su šiuo varikliu iki 100 km/h įsibegėja per 7,5 sekundes. Naujam varikliui pritaikyta „ZF“ aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Nors naujasis dyzelinis variklis yra gerokai didesnio darbinio tūrio nei senasis, jis bus ekonomiškesnis. Vidurinės kuro sanaudos apie 9,5 l. 100 km.
Kartu su atnaujintu modeliu „Range Rover“ pristato ir ribotos serijos „Range Rover 40th Anniversary Edition“. Gamintojo keturiasdešimtmečiui paminėti sukurtas modelis turės unikalius 20 colių ratus, unikalias priekines groteles ir šonines oro paėmimo angas. Tokių automobilių bus pagaminta 700 šimtai vienetų.