Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 06

Golfų legionas atriedėjo į Ženevą gąsdinti savo konkurentų

Europos metų automobilio titulą laimėjęs septintos kartos „Volkswagen Golf“ Ženevoje spindi visu gražumu. Galingasis GTI, galingiausias dyzelis GTD, dailusis „R line“, unversalas „Variant“, galingas kabrioletas „R Cabriolet“ – regis, tiek golfų versijų rodosi Ženevoje ir keliaus į miestų gatves.
„Volkswagen Golf Variant“
„Volkswagen Golf Variant“ / Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr.
Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./Volkswagen Golf GTI
Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./„Volkswagen Golf GTI“

„Volkswagen Golf GTI“

Karštųjų hečbekų klasėje – sujudimas. Golfo bijo visi – paprasti hečbekai, galingi dyzeliai, nedideli universalai. Šiam atsinaujinus, pristačius krūvą naujų ir atnaujintų versijų ir dar susižėrus šūsnis apdovanojimų daugelyje pasaulio šalių (prieš pat Ženevos parodą jis dar buvo išrinktas Europos metų automobiliu), konkurentai kinkas drebina dar labiau.

Ir štai dabar – GTI versija. 2 litrų darbinio tūrio su turbina variklis, 217 AG, 6,5 s įsibėgėjimas iki 100 km/h ir 245 km/h maksimalus greitis. Neįspūdingi duomenys, net ir lyginant su kitais karštais hečbekais. Pavyzdžiui, „Opel Astra GTC“ turi beveik 300 AG ir iki 100 km/h begėjasi per mažiau nei 6 sekundes. Bet pasinaudodamas savo įvaizdžiu, „Golf“ vis tiek turėtų būti vienas perkamiausių GTI serijos automobilių. 

„Volkswagen Golf GTI“ taip pat bus dvi versijos, kas yra naujovė šioje klasėje. Nors skiriasi jos minimaliai – „Performance“ pavadintas patobulinimas papildomai duoda 10 AG, 5 km/h padidina maksimalų greitį ir 0,1 s pagreitina spurtą iki 100 km/h. Vėlgi, pagreitėjimas įspūdžio nekelia, tačiau pinigų kalykla turėtų būti nebloga. Jeigu jau perki „Golf“ už 100 tūkst. Lt, negi nepagailėsi dar 5 tūkst. už galingesnį?

Pavarų dėžių pasirinkime – nieko netikėto. Norintys įdarbinti kairę koją rinksis 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę, mėgstantys turėti laisvą ranką galės „Golf“ komplektuoti su DSG automatine transmisija. 

Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./Volkswagen Golf R Cabrio
Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./„Volkswagen Golf R Cabrio“

„Volkswagen Golf R Cabriolet“

Kada nors stebėjusiems autostradoje juos aplenkusį „Volkswagen“ su „R“ raide ant galinio dangčio ir nesupratusiems kas įvyko (kai jų BMW 330, numynus „dugną“, negalėjo pavyti golfo), turime gerų naujienų. R serija persikelia ir į „Golf“ kabrioletus.

Pirmasis kūrinys – šeštos kartos „Golf“ pagrindu sukurtas kabrioletas, turintis... 261 AG. Mažiau nei hečbekas, tačiau „Volkswagen“ inžinieriai sako, kad kabrioletui tiek pakaks. Jis ir taip bus vienas galingiausių tokio dydžio automobilių, turinčių važiavimo be stogo galimybę, visoje Žemėje.

„Golf R Cabriolet“ galės įsibėgėti iki 250 km/h, o 100 km/h pasiekti per 6,4 s. Lyginant su paprastu kabrioletu, R paženklinta versija bus 25 mm žemesnė, turės 18 arba 19 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius ir agresyvesnius buferius bei slenksčius. Rrr...

Svarbiausias klausimas kabrioletų gerbėjams – per kiek laiko pakeliamas/nuleidžiamas stogas. Ir čia yra gerų žinių – kol jūs perskaitysite šią pastraipą, „Golf Cabriolet“ stogas jau būtų nuleistas. Išvertus į skaičius – 9,5 s. Pakėlimas trunka 11 sekundžių. Automobilis kol kas bus parduodamas tik Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje bei įkainotas brangiai. Jungtinėje Karalystėje jo kaina – 134 tūkst. Lt, Vokietijoje – apie 12 tūkst. daugiau.

Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./Volkswagen Golf Variant
Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./„Volkswagen Golf Variant“

„Volkswagen Golf Variant“

Universalusis „Golf“ nepametė savo ištakų ir išoriškai liko nedaug pakitęs nuo hečbeko. Jis yra net 105 kilogramais lengvesnis už savo pirmtaką, šeštosios kartos „Golf“ universalą.

„Golf“ universalas yra 307 mm ilgesnis nei hečbekas, bendras jo ilgis – 4562 mm. Įspūdį kelia jo bagažinės talpa, kuri jeigu dar ne pralenkė, tai labai priartėjo prie dešimtmečio senumo „Passat“ – 605 litrai su pakeltomis sėdynėmis ir 1620 l su nuleistomis.

Variklių pasirinkimas – dalykas, kuriuo „Golf“ nesiskundžia. Perkant universalą, bus galima rinktis iš 5 benzininių ir 3 dyzelinių motorų, kurių galia varijuoja nuo 85 iki 150 AG.

Ekonomiškiausias „Volkswagen Golf Blue Motion“, giriasi inžinieriai, pasitenkins tik 3,3 l/100 km. O kiek dyzelio „valgo“ 2003-iųjų passatas?

Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./Volkswagen Golf GTD
Mato Buzelio/GAZAS.LT nuotr./„Volkswagen Golf GTD“

„Volkswagen Golf GTD“

Dyzelinių automobilių GTI versija – taip neretai pavadinamas GTD modelis. Ir išties, jo techniniai duomenys stebina – 2 litrų darbinio tūrio TDI variklis išvysto 181 AG ir 380 Nm, pasiekiamais jau prie 1750 aps./min. Įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka vos 7,5 s, o maksimalus greitis – 229 km/h. „Golf GTD“ taip pat žada 4,2 l/100 km vidutines degalų sąnaudas. Neblogai – toks žodis čia, turbūt, būtų per švelnus.

GTD išorėje pasipuoš GTI modelio apdaila bei kai kuriomis specialiai GTD pagamintomis detalėmis. Atskleista ir jo kaina – Vokietijoje jau galima užsisakyti ir po poros mėnesių gauti „Golf GTD“ už 101 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs