„Didžiuojamės galėdami pranešti, kad padangų gamybos technologijoje mums pavyko pasiekti svarbių rezultatų, kurie leidžia naudoti ženkliai mažiau kuro ir pasiekti geresnių stabdymo ant šlapios dangos rezultatų. Didžiausias mūsų iššūkis šiuo metu – pritaikyti šias naujas padangų technologijas ir naudojamas medžiagas pramoninei gamybai ir užtikrinti jų gamybą dideliais kiekiais,“ – sakė Elmantas Latkauskas, „Goodyear Dunlop“vadovas Baltijos šalims.
Ilgalaikis „Goodyear Dunlop“ tikslas – pritaikyti šias naujas revoliucines padangų technologijas ir gumos mišinius įmonės gaminamoms aukščiausios rūšies „žaliųjų“ produktų linijoms – „Goodyear EfficientGrip“ ir „Dunlop SportBluResponse“.
Nauja ES padangų ženklinimo tvarka, privaloma nuo 2012-ųjų lapkričio pirmosios, leis teikti vartotojams informaciją apie tris svarbiausias padangos savybes: degalų naudojimo efektyvumą, sukibimą su šlapia danga ir išorinį riedėjimo triukšmą. Palyginimui, kurdami naują padangą „Goodyear Dunlop“ inžinieriai ir technikai analizuoja daugiau nei 50 įvairių kriterijų ir savybių.
„Goodyear EfficientGrip AA“ laida
Keturių dydžių „Goodyear“ koncepcinė padanga „EfficientGrip AA laida“ suteikia geriausias sukibimo su šlapia danga ir pasipriešinimo riedėjimui savybes, kokias tik šiandien gali pasiūlyti padanga. Gavusi aukščiausius naujosios ES padangų ženklinimo tvarkos įvertinimus, ši padanga rodo, kad „Goodyear“ yra vienu žingsniu priekyje eismo saugumo ir subalansuotumo požiūriu.
Europos padangų ženklinimo etiketės yra panašios į šiuo metu buities technikai naudojamas energijos efektyvumo etiketes, kuriose A įvertinimas suteikiamas geriausias kategorijos savybes turinčiam prietaisui, o G – prasčiausias.
Šiuo metu „Goodyear“ yra sukūręs ribotą kiekį padangų su AA įvertinimu, daugiausia jos skirtos tyrimams ir tobulinimui, taip pat – parodyti įmonės technines galimybes. AA padangos nebus parduodamos mažmeninėje prekyboje.
Koncepcinė padanga sukurta Liuksemburge įsikūrusiame „Goodyear“ Inovacijų centre naudojant „Goodyear“ sukurtą patentuotą technologiją. Kuriant padangą buvo naudojamas ženkliai patobulintas gumos mišinys, kuris tikrąja to žodžio prasme peršoka keletą technologinių kartų. Vien naujosios mišinio technologijos, žinoma, nebūtų užtekę, todėl padangoje naujas gumos mišinys derinamas su pagerinta protektoriaus struktūra ir adaptuota gamybos technnologija. Detalesnė informacija apie technologiją yra konfidenciali.
„Dunlop Sport BluResponse AA“
Pirmoji „Dunlop“ padanga Europoje, įvertinta AA balais, „Sport BluResponse AA“, sukurta remiantis pažangiausia „Dunlop“ automobilių ir motociklų sporto padangų technologija, užtikrinant aukščiausią įvertinimą, tačiau nepabloginant padangos sportiškųjų savybių., Keturių dydžių koncepcinės padangos yra skirtos tyrimams bei tobulinimui ir šiuo metu nepasirodys prekyboje. „Sport BluResponse AA“, kaip ir „Goodyear“ padanga, daugiausia bus naudojama kaip atspirtis tolimesniems tyrimams ir aukštos klasės padangų, kurios bus pristatytos artimiausioje ateityje, tobulinimui.
„Sport BluResponse AA“ yra svarbus šuolis technologijoje. Padanga gavo aukščiausius saugumo ir eksploatacinių savybių įvertinimus pagal Europos padangų ženklinimo tvarką. Naujoji technologija buvo pasiekta naudojant naujai sukurtą gumos mišinį, karščio padangoje mažinimo technologiją, pagerintą protektoriaus struktūrą ir naujas gamybos technologijas. Detalesnė informacija apie padangos sukūrimą yra konfidenciali.
„Dunlop“ padanga buvo įvertinta AA balais vertinant degalų naudojimo efektyvumą ir sukibimą su šlapia danga. Abi šios savybės automobilių ir motociklų sporte yra gyvybiškai svarbios: degalų naudojimo efektyvumas leidžia lenktynių automobiliams važiuoti toliau su mažesniu kiekiu kuro, o geras sukibimas su šlapia danga yra labai svarbus siekiant užtikrinti, kad automobilis nenuslystų nuo trasos esant lietingoms oro sąlygoms.