Galingų automobilių padanga „EfficientGrip Performance“ papildo platų „Goodyear EfficientGrip“ padangų asortimentą, kuris šiuo metu leidžia pasiūlyti produktus visiems parduodamiems automobiliams – pradedant mažais miesto automobiliais (naujoji „EfficientGrip Compact“), baigiant SUV visureigiais („EfficientGrip SUV“).
Siekiant aukščiausių įvertinimų pagal europinę ženklinimo tvarką, naujajai „EfficientGrip Performance“ padangai negailėta pažangių technologijų. Viena iš jų – „WearControl“ technologija, lemianti subalansuotą padangos dėvėjimąsi ir užtikrinanti optimalesnį sukibimą su šlapia danga bei mažesnį pasipriešinimą riedėjimui per visą padangos eksploatavimo laiką. Mažas pasipriešinimas riedėjimui, padedantis sutaupyti degalų, pasiektas sukūrus padangos gumos mišinį, kuris lemia mažesnį šilumos išsiskyrimą apatinėje šoninės sienelės dalyje ir mažesnį padangos pasipriešinimą kelio atžvilgiu. Pažangus „CoolCushion Layer“ sluoksnis taip pat užtikrina šilumos kontrolę ir mažina jos išsiskyrimą visame padangos paviršiuje, taip prisidėdamas prie aukštų padangos įvertinimų. Optimizuotas protektoriaus krašto blokų išdėstymas ir ypač siauri protektoriaus krašto grioveliai dar labiau sumažina padangos keliamą triukšmą.
„Kurdami padangas, siekiame kokybiško produkto, kurio savybės nekistų per visą jo eksploatavimo laiką, – pakomentavo „Goodyear“ prekės ženklo direktorius EMEA regione Hugues Despres. – Tokios technologijos kaip „WearControl“ padeda užtikrinti, kad naujosios „EfficientGrip Performance“ padangos sukibimas su šlapia danga ir pasipriešinimo riedėjimui balansas gali išlikti optimalus per visą eksploatavimo laiką.“
Kuriant padangos dizainą atsižvelgta į „Goodyear“ didesnio saugumo siekį, todėl buvo panaudota pažangi 3D blokų dizaino technologija, vadinamoji „ActiveBraking“. Ši technologija lemia geresnį padangos blokų sąlytį su keliu stabdant ir taip sutrumpina atstumą, reikalingą automobiliui sustoti. Ištisinės perimetrinės juostos padidina standumą posūkiuose ir užtikrina išskirtines automobilio valdymo bei kontrolės savybes.
„Mūsų inžinieriai taip pat sukūrė naują padangos borto gumos mišinio formulę, optimaliai sumažinančią pasipriešinimą riedėjimui ir padedančią taupyti degalus. O panaudojus „ActiveBraking“ technologiją, pavyko padidinti padangos sąlyčio su keliu plotą stabdymo metu. Važiavimo savybės labai svarbios, bet pirmiausia mums rūpi vairuotojo saugumas, todėl šioje srityje nesutiksime daryti jokių kompromisų“, – pridūrė H. Depres.