Ribotu tiražu išleista „Gran Turismo 5 Signature Edition“ versija apima eilę virtualių ir realių elementų, tarp kurių buvo ir specialus odinėje GT5 piniginėje patalpintas kodas, suteikęs galimybę pakovoti dėl supertrofėjaus.
Pirmąjame etape, kuris truko nuo 2010 metų gruodžio 27-osios iki 2011 metų vasario 1-osios buvo išaiškinti regioniniai nugalėtojai. Tam reikalui visi dalyviai, žaisdami „B-spec“ režimu, dalyvavo penkiose lenktynėse po penkis ratus skirtingose trasose. Bandymų skaičius nebuvo ribojamas, o etapo lyderiai (po 50 geriausių kiekvienos trasos ir po 250 geriausių suminių laikų) buvo nuolat rodomi kiekviename iš penkiolikos regionų, apimančių 22 šalis.
Organizatorių nuotr./„Gran Turismo 5“ konkursas „Mercedes-Benz SLS AMG“ laimėti |
Pirmąjį etapą laimėjo per šį laikotarpį kiekviename regione geriausią laiką parodę dalyviai. Iš viso išrinkta penkioika finalininkų, kurie pakviesti į finalinį etapą, pavadintą „Mercedes-Benz Driving Event“, tačiau tik vienam buvo lemta grįžti namo su puikiu „Mercedes-Benz“.
Padedami buvusios DTM žvaigždės ir dabartinio AMG ambasadoriaus Berndo Šnaiderio bei buvusio F1 piloto Davido Coulthardo ir stebimi reiklių teisėjų, Austrijoje esančioje „Red Bull-Ring“ trasoje jie mėgvosi pažindami „Mercedes-Benz SLS AMG“ superautomobilį, varžėsi vienas prieš kitą tikrose vairavimo varžybose ir už kiekvieną pergalę gavo taškų.
Tačiau šiame įspūdingame renginyje vienas žmogus buvo laimingesnis už visus: jam atiteko pagrindinis prizas – pats tikriausias 571 AG išvystantis, 317 km/h greitį pasiekiantis ir nuo 0 iki 100 km/h vos per 3,8 sek. pagreitėjantis SLS AMG, vertas maždaug 620 tūkstančių litų. Tas laimingasis – visus konkurentus nugalėję studentas iš Ispanijos Marco Calvo! Belieka pasveikinti nugalėtoją ir „Mercedes-Benz“ bei „Sony“ kompanijas, surengusias neįtikėtinas varžybas.