Iš pirmo žvilgsnio viskas atrodo labai paprasta – juk „Subaru“ jau ilgą laiką gamina mašinas su horizontaliai opoziciniais varikliais bei jų galią didinančiais turbokompresoriais. Todėl, dažno entuziasto nuomone, inžinieriams šiam varikliui pritaikyti turbokompresorių turėtų būti vieni juokai.
Visgi, variklių projektavimo skyriaus vadovas Nubuo Kyotoku, paklaustas, ar toks šio motoro galios didinimo metodas yra jų planuose, iš pradžių atsakė trumpai, bet neaiškiai: „Ir taip, ir ne.“
Analogiškas 2,0 litrų FA (kodinis žymėjimas) opozicinis motoras su turbokompresoriumi jau yra gaminamas, tačiau jis montuojamas visiškai naujuose „Subaru Forester“ automobiliuose. Jo generuojama galia siekia 250 AG ir beveik 350 Nm.
Tačiau „ne“ japonas pasakė todėl, kad BRZ (GT86) modeliuose šio agregato bent jau kol kas neišvysime.
Tam ponas Kyotoku pateikė ir argumentą. Jo teigimu, BRZ variklio skyriuje tam nepalikta pakankamai vietos. Visiškai priešinga situacija yra su geru pravažumu pasižyminčiu „Forester“ – inžinieriai kurdami šį modelį neturėjo būtinybės taupyti kiekvieną milimetrą bei siekti kuo žemesnio svorio centro, todėl tai suteikė jiems galimybę turbokompresorių sumontuoti po varikliu.
„Šį agregatą suprojektavome labai greitai, palyginus su kai kuriais kitais motorais“, – teigė specialistas. „Mūsų tikslas buvo sulaukti kuo daugiau gerų nuomonių apie sportišką automobilį, todėl esame ramūs, nes lūkesčius patenkinome su kaupu.“
Visgi, į klausimą, „Ko galėtų tikėtis vairuotojai, norintys kiek daugiau nei 200 AG?“ japonas atsakė, kad „Subaru“ galėtų padidinti galią, mažindami variklyje esančią trintį, didindami jo suspaudimo laipsnį bei prijungdami tam tikrus elektrinius agregatus. Kažin, ar entuziastai teigiamai vertintų hibridinę BRZ/GT86 versiją.