Detroito automobilių parodoje pristatytas „Toyota Prius V“ minivenas slepia gerai žinomas ir jau spėjusias užsirekomenduoti paprasto „Prius“ hibridines technologijas. Bet siūlo daugiau vietos penkiems keleiviams ir jų bagažui.
Kuro sąnaudų „Prius“ automobiliams pavydi dauguma automobilių. Paprastas hibridinis hečbekas siūlo nebent moderniems dyzeliniams varikliams pasiekiamą ekonomiją – šimtui kilometrų jis suvartoja vos 3,8 litro.
Šis, kiek didesnis „Prius“ šeimos narys nėra toks ekonomiškas – dėl jo dydžio ir didesnio svorio kuro sąnaudos keliais procentais padidės. Bet lyginant su kitais panašaus dydžio modeliais, tokiais kaip „Opel Zafira“ ar „Renault Scenic“, jis vis vien bus mažesnės. Prie to prisidės ir ypač geras pasipriešinimo koeficientas – 0,29 cd.
Technologiniu požiūriu, kaip ir minėjome, tai tas pats „Toyota Hybrid Synergy Drive“ motoras su 1,6 litro benzininiu Atkinsono ciklo varikliu ir elektros motoru. Jie gali dirbti tiek atskirai, tiek kartu.
Centrinėje „Prius V“ konsolėje įsitaisė naujos kartos multimedia sistema. „Toyota Entune“ apjungia navigacines, informacines, ir automobilio parametrų sistemas. Taip pat, „Bluetooth“ ir palydovinį radiją (pastaroji sistema veikia tik JAV).