Automobilis su 4,2 l darbinio tūrio FSI V8 tipo benzininiu varikliu iki 100 km/val. įsibėgės per 5,2 s. Limuzinas pasieks 395 AG (475 Nm), o degalų suvartos 9,5 litro 100 km. Turbodyzelinė versija kiek taupesnė: 390 AG (880 Nm) turintis automobilis 100 km/val. greitį pasieks per 5,3 sek., ir suvartos 7,3 l degalų.
Papildomas galingumas verčia pasirūpinti ir didesniu saugumu, todėl automobilis koplektuojamas su keraminiais stabdžiais. Pasiekęs 130 km/val. greitį automobilis automatiškai pritūps nuo 80 iki 40 mm aukščio (priklausomai nuo greičio). Limuzinas turės 20 colių priekinius ir 22 colių galinius ratlankius.
Matomai „Hofele“ patobulino ir „Audi A8“ išvaizdą. Odinis salonas tapo dvispalvis, įprastą vairą pakeitė sportinis. Kol kas kompanija neskelbia, kiek kainuos šie patobulinimai.
„Hofele Design“ nuotr./„Hofele Design Audi A8“ |