2015-aisiais planuojama pristatyti naują „Civic Type-R“ versiją. „Honda“ atstovai neslepia, kad iš šio automobilio tikisi vieno ryškaus pasiekimo: Vokietijos Niurburgringo trasos vieno rato įveikimo laiko rekordo priekiniais ratais varomu automobiliu. Dabar šis rekordas priklauso „Renault Megane RS Trophy“, kuri praėjusiais metais įveikė trasą per 8 min. 7,97 s.
Tikslūs duomenys, kas tūnos po „Civic Type-R“ variklio dangčiu, dar neatskleidžiami, tačiau sklando gandai apie 1,6 l darbinio tūrio motorą su turbina. Jis turėtų išvystyti 260 AG, o technologiškai būti labai artimas dabar „Honda“ naudojamam varikliui pasaulio kėbulinių automobilių čempionate (WTCC).
Kita naujovė, apie kurią užsiminė jau patys „Honda“ atstovai, yra vairuojami galiniai ratai. Prieš dvidešimt metų 4WS vadinama sistema, leidžianti galiniams ratams reaguoti į vairo pasukimus ir pasisukti iki 3 laipsnių, buvo montuojama į „Prelude“ modelius, tačiau dėl papildomų gamybos kaštų jos buvo atsisakyta. 2015-aisiais ši sistema gali būti atgaivinta „Civic“ automobilyje.