Futuristine išvaizda tiek išorėje, tiek viduje pasižymintis automobilis bus varomas 1,5 l 110 AG benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Agregatų derinį valdys įdiegta įprasta japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir „Honda Civic Hybrid“ bei „Honda Insight“ modeliuose.
Bendra hibridinės sistemos galia sieks 124 AG prie 6 000 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 174 Nm intervale tarp 1 000 ir 1 500 aps./min. Pirkėjai galės rinkti iš 6 pavarų mechaninės greičių dėžės ir belaiptės transmisijos (CVT). Vidutinės kuro sąnaudos turėtų siekti 5,0 l/100 km.
Keturvietis (2+2) „Honda CR-Z“ bus gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir kitas šio gamintojo hibridas „Honda Insight“. Tiesa, kupė ratų bazė bus 115 mm mažesnė, o ilgis – 295 mm trumpesnis. Automobilio svoris – 1 196 kg.
Vairuojant bus galima pasirinkti iš trijų važiavimo rėžimų – ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“. Keičiant rėžimus, atitinkamai pakoreguojamas variklio jautrumas, vairo stiprintuvo elgesys, elektros motoro įsijungimo sąlygos ir oro kondicionieriaus veikimas. Koks važiavimo būdas įjungtas, bus galima spręsti ir iš tachometro apšvietimo spalvos.
Prekyba hibridiniu „Honda CR-Z“ JAV ir Europoje bus pradėta šią vasarą. Kiek kainuos šis automobilis, kol kas neskelbiama, tačiau jo kaina neturėtų daug skirtis nuo „Honda Insight“. Pastarasis Lietuvoje kainuoja nuo 75 800 Lt.
2010 01 12
„Honda CR-Z“ keliuose pasirodys jau vasarą
Detroito (JAV) automobilių parodoje pagaliau buvo pademonstruota galutinė, gamybai paruošta nedidelė hibridinė sportinė kupė „Honda CR-Z“. Modelis keliuose turėtų pasirodyti jau šią vasarą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą