Mes pasakėme, kad tai bus tiesiog hibridinis automobilis? Dėmesio – tai bus sportinis hibridas. Nors CR-Z turi sąlyginai nedidelio, 1,5 l darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį, tačiau gamintojas žada ekonomišką ir sportišką važiavimą. Motoras bus sujungtas su „Integrated Motor Assist“ sistema ir 6 greičių mechanine pavarų dėže.
Pirmoji CR-Z koncepcijos versija pasirodė dar 2007 m. ir nuo to laiko modelis įgavo naujesnes kėbulo formas – pakitusį variklio dangtį, priekinius žibintus, galinių durų rankenas bei didesnį galinį stiklą.
Anot „Honda“ atstovų, gamyklinė CR-Z versija (pavadinimas gali kisti) Jungtinėje Karalystėje bus parduodama jau 2010 m. vasarą. Pranešama, kad tai bus pirmasis pasaulyje sportinis hibridas su benzininiu varikliu ir 6 greičių mechanine pavarų dėže.
Japonų nupieštas ateities paveikslas tiesiog tviska gražiomis spalvomis, tačiau mes nerimaujame, kad būsimas modelis nesulauktų panašaus verdikto, kokį „Top Gear“ laidos vedėjas Jeremy Clarksonas suteikė hibridiniam „Honda Insight“.
2009 10 01
„Honda CR-Z“ koncepcija – gamyklos durys atviros
„Honda CR-Z“ koncepcijos atnaujinta versija bus pristatytą šių metų Tokijo (Japonija) tarptautinėje automobilių parodoje. Negana to, gamintojas pranešė, jog koncepcinio modelio pagrindu jau kitais metais bus pradėta serijinė hibrido gamyba.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą