2008 09 04

„Honda Insight“ – „Toyota Prius“ žudikas?

„Honda" atskleidė Paryžiaus automobilių parodoje planuojamo pristatyti naujojo „Insight" automobilio išvaizdą. Šis hibridinis modelis jau imtas vadinti garsiojo „Toyota Prius" žudiku.
„Honda Insight“ – „Toyota Prius“ žudikas?
„Honda Insight“ – „Toyota Prius“ žudikas? / Gamintojo nuotr.
Spalį japonai pristatys tik koncepcinę šio automobilio versiją, tačiau ji neturėtų daug skirtis nuo gamybai paruošto modelio, mat mašina prekybos salonuose greičiausiai pasirodys jau 2009 m. pavasarį. „Honda Insight" išvaizda primena vandeniliu varomą „FCX Clarity", tačiau bus gaminama naudojant visiškai kitą, naują platformą. Automobiliuose bus montuojama hibridinė benzininio ir elektros variklių sistema IMA. Šiuo metu ši hibridinė technologija naudojama „Honda Civic Hybrid" automobilyje, o „Insight" bus montuojama modifikuota ir pagerinta jos versija. Tikslios techninės detalės neatskleidžiamos, tačiau tikimasi, jog šia mašina nuvažiuoti 100 km prireiks vos 3 l degalų, o anglies dvideginio emisija sieks tik 80 g/km. Dabartinė IMA sistema išvysto 115 AJ galią. Gamintojas „Honda Insight" nusprendė naudoti įprastas, laiko patikrintas ir palyginti pigias nikelio baterijas, o ne naujausią technologijų šauksmą - ličio jonų elementus, kuriuos japonai dar laiko nesaugiais ir nepatikimais. Kompanijos atstovų tvirtinimu, „Honda Insight" bus pigiausias hibridinis automobilis rinkoje. Gamintojas žada apie 10 000 litų mažesnę kainą nei „Toyota Prius". Pastarasis Lietuvoje kainuoja nuo 90 320 Lt, o „Honda Civic Hybrid" - 87 500 Lt. „Honda" per metus tikisi parduoti 200 000 šių automobilių, iš kurių pusė turėtų būti realizuota JAV. Pirmajame nuotraukos plane – koncepcinis „Honda Insight“, toliau už jo – „Honda FCX Clarity“ ir „Honda CR-Z“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis