Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 01 19

„Honda“ Kanadoje parodė mažo miesto automobilio „GEAR“ viziją

Monrealio tarptautinėje automobilių parodoje naujienų buvo kur kas mažiau nei Detroite, tačiau „Honda“ čia pristatė naują kompaktiško miesto automobilio koncepciją, pavadinimu GEAR.
Koncepcinis „Honda GEAR“
Koncepcinis „Honda GEAR“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Honda

Japonai su šiuo modeliu taikosi į klasę, kurioje yra tokios mašinos, kaip „Ford Fiesta“. „Honda“ pabrėžia, kad pagrindinis objektas, tapęs koncepcinio „GEAR“ įkvėpimu buvo „Fixed gear“ tipo dviratis, o tai savaime atsako į visus klausimus apie automobilio pavadinimą.

Gamintojo nuotr./Koncepcinis Honda GEAR
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“

Gamintojas teigia, kad „Honda GEAR“ yra ne tik paprastas bei praktiškas, tačiau ir išraiškingas, įtraukiantis, o negana to, pagal individualius poreikius paįvairinamas automobilis.

Gamintojo nuotr./Koncepcinis Honda GEAR
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“

„Tokios klasės mašinos dažniausiai yra praktiškos, tačiau pernelyg nuobodžios. Negana to, aukštos tokių automobilių kainos neleidžia jauniems vairuotojams nė pagalvoti apie tokį variantą“, – teigia Šiaurės Amerikos „Honda“ tyrimų bei tobulinimų skyriaus vadovas Dave‘as Marekas. „GEAR“ paneigia visus šiuos mitus – automobilis yra orientuotas į jaunąją vairuotojų kartą – viduje yra viskas, ko reikia tokiems žmonėms, tuo tarpu žema šio „Honda“ kaina suteiks galimybe rimtai pagalvoti apie šį modelį.“

Gamintojo nuotr./Koncepcinis Honda GEAR
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“

Gamintojas nepatiekė jokios informacijos apie „GEAR“ agregatus bei neužsiminė apie serijinės versijos gamybą. Kol kas tai – tik koncepcija, parodanti Japonijos pramonės gigantės požiūrį į mažus miesto automobilius.

Gamintojo nuotr./Koncepcinis Honda GEAR
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?