Japonai su šiuo modeliu taikosi į klasę, kurioje yra tokios mašinos, kaip „Ford Fiesta“. „Honda“ pabrėžia, kad pagrindinis objektas, tapęs koncepcinio „GEAR“ įkvėpimu buvo „Fixed gear“ tipo dviratis, o tai savaime atsako į visus klausimus apie automobilio pavadinimą.
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“ |
Gamintojas teigia, kad „Honda GEAR“ yra ne tik paprastas bei praktiškas, tačiau ir išraiškingas, įtraukiantis, o negana to, pagal individualius poreikius paįvairinamas automobilis.
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“ |
„Tokios klasės mašinos dažniausiai yra praktiškos, tačiau pernelyg nuobodžios. Negana to, aukštos tokių automobilių kainos neleidžia jauniems vairuotojams nė pagalvoti apie tokį variantą“, – teigia Šiaurės Amerikos „Honda“ tyrimų bei tobulinimų skyriaus vadovas Dave‘as Marekas. „GEAR“ paneigia visus šiuos mitus – automobilis yra orientuotas į jaunąją vairuotojų kartą – viduje yra viskas, ko reikia tokiems žmonėms, tuo tarpu žema šio „Honda“ kaina suteiks galimybe rimtai pagalvoti apie šį modelį.“
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“ |
Gamintojas nepatiekė jokios informacijos apie „GEAR“ agregatus bei neužsiminė apie serijinės versijos gamybą. Kol kas tai – tik koncepcija, parodanti Japonijos pramonės gigantės požiūrį į mažus miesto automobilius.
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Honda GEAR“ |