Dyzeliniai varikliai per pastaruosius dvidešimt metų evoliucionavo iš triukšmingų, ne ypač ekonomiškų ir negalingų variklių į tylius, galingus, ekonomiškus ir ekologiškus. „Honda“ savo modeliuose montuoja tikrai neblogus dyzelinius variklius.
„Honda“ apsisprendė nebetobulinti dyzelių veikiausiai dėl jų nepopuliarumo Šiaurės Amerikos rinkoje. Esant prastai dyzelinių kolonėlių infrastruktūrai, amerikiečiai renkasi ne tokius ekonomiškus, bet pigesnius benzininius automobilius.
„Honda“ praneša, kad hibridines jėgaines pradės naudoti platesnėje modelių gamoje. Iki šiol, hibridines jėgaines japonai montavo į „Civic Hybrid“ ir „Insight“ modelius. Artimiausiu metu turėtų pasirodyti „CRZ“ modelis, pirmą kart pasiūlysiantis mechaninę pavarų dėžę su hibridiniu varikliu.