Dėmesį patraukia aerodinamiškas, 3,4 m ilgio, 1,75 m pločio ir 1,439 m aukščio kėbulo dizainas. Tuo tarpu išskirtinumas salone – trys vietos. Gamintojas nusprendė, jog priekyje sėdinčiam vairuotojui turėtų niekas netrukdyti, o gale gali įsitaisyti du keleiviai.
Žadama, kad vietos sėdinčiųjų kojoms bus panašiai kaip vidutinio dydžio sedane – tokiu būdu mažas miesto automobiliukas galės pasiūlyti komfortišką kelionę miesto gatvėmis net trims keleiviams.
P-NUT išties netradicinė koncepcija. Tai įrodo ne tik dizainas, bet ir galinėje dalyje paruošta vieta benzininiam, dyzeliniam ar elektriniam varikliui. Taip pat išliks galimybė montuoti ir hibridinę sistemą.
Norėtųsi tikėti, jog net jei ateityje miestuose ir atsiras panašūs automobiliai, gamintojai nepamirš, kad vis dar yra nemažai vartotojų, mėgstančių įprasto dizaino transporto priemones. Pastarojo stereotipo išnykimas tikriausiai yra tik laiko klausimas.
2009 12 07
„Honda P-NUT“ koncepcija – ateities miesto gyventoja
Šių metų Los Andželo (JAV) automobilių parodoje pristatyta galbūt netolimos ateities miesto gyventoja – „Honda P-NUT“ koncepcija. Pilnas automobilio pavadinimas skamba išties įdomiai – „Personal-Neo Urban Transport“. Paprasčiau – asmeninis miesto transportas.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą