Į akis dažnam automobilių mėgėjui, tikriausiai, iškart krinta neįprastai atsikišę galiniai modelio žibintai, tačiau naujasis „Civic“ pasižymi futuristiniams automobiliams būdingais bruožais ir aštriomis kėbulo linijomis.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Honda Civic“ |
Šios kompanijos dizaineriai norėjo suderinti sportišką bei pažangų charakterį taip, kad modelis vien iš išorės atspindėtų solidumą ir smagią dinamiką.
Automobilio salonas pasikeitė šiek tiek kukliau: išliko šiokie tokie panašumai į ankstesnės kartos „Civic“. Visgi gamintojas teigia, jog jie smarkiai patobulino salono kokybę.
Devintosios kartos „Civic“ ant kelio stabiliai laikysis dėl atnaujintų pakabos elementų bei šiek tiek geresnių inžinerinių sprendimų. „Honda“ nusprendė pasilikti prie galinės pakabos su torsionine sija, kurią inžinieriai kaip reikiant patobulino. Gamintojas smarkiai pabrėžia, jog naujosios kartos „Civic“, važiavimo kokybės, valdymo bei komforto srityse žengs didelį žingsnį į priekį.
Apie variklius japonai šnekėti kol kas nenori, tačiau žinoma, jog vienas iš variantų – dyzelinis 2,2 litro i-DTEC agregatas su 150 AG. Šis variklis už savo pirmtaką (2,2 litro CDTi motorą) bus gerokai efektyvesnis – mažesnės kuro sąnaudos, mažesnis CO2 išmetimas.
Visi Europos rinkai skirti modeliai bus gaminami Didžiojoje Britanijoje, o juos įsigyti bus galima jau nuo kitų metų.
Kokia gi jūsų nuomonė apie naujutėlaitį „Civic“?