Automobilis varomas 1,6 l benzininio variklio, sujungto su belaipte transmisija (CVT) ir 100 kW elektros motoro. Energija saugoma ličio jonų polimerų baterijų bloke, išdėstytame po galinėmis sėdynėmis kartu su kuro baku.
Įdomus „Hyundai BLUE-WILL" stogo sprendimas - tai permatoma panoraminė konstrukcija, kurioje sumontuotos matomumo netrikdančios specialios saulės energijos elementų celės. Jų gaunama energija taip pat išsaugoma automobilio baterijose.
Norėdama pabrėžti koncepcijos ekologiškumą, korėjiečių kompanija priekinio žibintų kraštams panaudojo perdirbtą PET plastikinę tarą. Be to, automobilyje panaudoti ir bioplastikai - PLA salonui ir PA11 variklio dangčiui.
Įmonės atstovų teigimu, gaminti „BLUE-WILL" neplanuojama. Vis dėlto, dalis jo technologijų bus panaudota įprastuose modeliuose. Pavyzdžiui, jau šią vasarą pradedamas pardavinėti „Hyundai Elantra LPI Hybrid" automobilis, kompanijos tvirtinimu, taps pirmuoju masiškai gaminamu hibridu rinkoje su ličio jonų polimerų baterijomis.
2009 03 25
„Hyundai BLUE-WILL“ - nauja hibrido koncepcija
Seulo (Pietų Korėja) automobilių parodoje balandžio 2 d. bus pristatyta „Hyundai BLUE-WILL" koncepcija. Gamintojo teigimu, joje suderintas pribloškiantis dizainas ir pažangios hibrido technologijos.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą