Inžinieriai prisilietė prie abiejų „Genesis Coupe“ variklių – keturių cilindrų turbo ir atmosferinis V6. Pirmasis gavo naują turbiną su tarpiniu oro aušintuvu, antrasis – tiesioginį kuro įpurškimą.
3,8 litro V6 variklis dabar pasiekia 348 AG – tai net 42 AG daugiau. Tačiau 2,0 litro turbo pastiprėjo dar smarkiau – jo galia pakilo nuo 201 iki 275 AG.
Abu varikliai gali būti derinami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba su nauja aštuonių laipsnių automatine. Ši „Hyundai“ sukurta pavarų dėžė turi pavarų perjungimo svirteles prie vairo. Ir nepaisant to, kad tai – tradicinė (ne dviejų sankabų) dėžė, ji pagerina ekonomiją.
Vairo sistema žada būti kiek tikslesnė, o priekiniai stabilizatoriai – tvirtesni. Amortizatoriai suderinti komfortiškesniam, tačiau posūkiuose greitesniam važiavimui.
Atnaujinimas pristato ir septynias naujas kėbulo spalvas, kelis atnaujintus interjero atspalvius. Nuo šiol visuose „Genesis Coupe“ bus montuojama išmani „Hyundai“ multimedija valdymo sistema „BlueLink“.
Gamintojo nuotr./„Hyundai Genesis Coupe“ |