Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 01 11

„Hyundai Genesis Coupe“ apsilankė pas plastikos chirurgą

Atnaujinimų sulaukęs „Hyundai Genesis Coupe“ atrodo agresyviau, tačiau įdomiausia atnaujinimų dalis – po variklio dangčiu.
„Hyundai Genesis Coupe“
„Hyundai Genesis Coupe“ / Gamintojo nuotr.

Inžinieriai prisilietė prie abiejų „Genesis Coupe“ variklių – keturių cilindrų turbo ir atmosferinis V6. Pirmasis gavo naują turbiną su tarpiniu oro aušintuvu, antrasis – tiesioginį kuro įpurškimą.

3,8 litro V6 variklis dabar pasiekia 348 AG – tai net 42 AG daugiau. Tačiau 2,0 litro turbo pastiprėjo dar smarkiau – jo galia pakilo nuo 201 iki 275 AG.

Abu varikliai gali būti derinami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba su nauja aštuonių laipsnių automatine. Ši „Hyundai“ sukurta pavarų dėžė turi pavarų perjungimo svirteles prie vairo. Ir nepaisant to, kad tai – tradicinė (ne dviejų sankabų) dėžė, ji pagerina ekonomiją.

Vairo sistema žada būti kiek tikslesnė, o priekiniai stabilizatoriai – tvirtesni. Amortizatoriai suderinti komfortiškesniam, tačiau posūkiuose greitesniam važiavimui.

Atnaujinimas pristato ir septynias naujas kėbulo spalvas, kelis atnaujintus interjero atspalvius. Nuo šiol visuose „Genesis Coupe“ bus montuojama išmani „Hyundai“ multimedija valdymo sistema „BlueLink“.

Gamintojo nuotr./Hyundai Genesis Coupe
Gamintojo nuotr./„Hyundai Genesis Coupe“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų