Gamintojai tikina, kad šis konceptas taps serijinis. Nežinia, kiek išliks jo ekstravagantiška išorė, bet salonas tikrai bus paprastesnis. Tikėkimės, kad serijinis modelis išoriškai nedaug pasikeis. Savo matmenimis „i-flow“ labai panašus į „Ford Mondeo“ ir „Citroen C5“: ilgis – 4 780 mm, plotis 1 850 mm, ratų bazės ilgis – 2 800 mm. Koncepte esančias priekines sėdynes galima pasukti į durelių pusę 30 laipsnių spinduliu.
Automobilio su dyzeliniu 1,7 l darbinio tūrio varikliu degalų sąnaudos – 3 litrai 100 km. Pavarų dėžė bus robotizuota su dviem sankabomis. Ant stogo suplanuotos saulės baterijos, o specialus šilumos generatorius papildomai energijos įkraus, švelniai tariant, iš išmetimo vamzdžio. Taip pat gamintojai gali pasigirti sukūrę sistemą, kuri leis varikliui maksimaliai ilgai išlikti šiltam. Tarkim, 40 laipsnių šilumą variklis išlaikys iki 14 valandų. Tokia sistema padeda taupyti degalus ir žiemą, ir vasarą.
Gamintojų iš Seulo tikslas – pristatyti kuo daugiau perspektyvių naujovių.