Gamintojo teigimu, naujasis kūrinys bus išvystytas į D segmento masinį produktą, susiremsiantį su geriausiu šioje klasėje tituluojamu „Ford Mondeo“. Korėjiečių produktas kol kas išsiskiria futuristiniu dizainu ir dyzeline hibridine galios sistema.
Drąsios išvaizdos „Hyundai i-Flow“ pasižymi puikiomis aerodinamikos charakteristikomis – automobilio pasipriešinimo orui koeficientas siekia vos 0,25. Mašina nudažyta specialiais ekologiškais „BASF Coatings“ pagamintais „Liquid Metal“ dažais, dar labiau paryškinančias jos formas.
„Hyundai i-Flow“ varomas 1,7 l dyzelinio variklio su dviejų etapų turbina ir elektros motoro hibridinės sistemos. Galia ratams perduodama per 6 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę. Vidutinės mašinos kuro sąnaudos – vos 3,0 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos – tik 85 g/km.
Korėjiečiai su BASF bendradarbiavo kurdami ne tik mašinos išorę, bet ir vidų. Vokietijos chemijos giganto specialistai parinko specialias itin lengvas medžiagas automobilio sėdynėms bei valdymo panelei.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą