Naujasis modelis bus ilgesnis už savo pirmtaką - automobilio ilgis sieks 3 940 mm. Padidinta ir ratų bazė, todėl mašinos salone bus daugiau erdvės keleiviams bei kroviniui. Kaip ir reikia tikėtis iš pavadinimo, naujasis modelis šios markės gamoje įsiterps tarp mažylio „i10" ir „i30".
Gamintojo tvirtinimu, automobilis perėmė geriausius naujai formuojamo „Hyundai" dizaino veido akcentus - chromuotos priekinių grotelių detalės, charakteringi lašo formos priekiniai žibintai, dailios, elegantiškos šoninės automobilio kėbulo linijos.
Automobilio pirkėjai galės rinktis iš trijų benzininių ir keturių dyzelinių variklių. Mašina bus parduodama su 1,2 l 78 AJ, 1,4 l 100 AJ ir 1,6 l 126 AJ benzininiais agregatais. Mažiausio litražo motorui 100 km kelio reikės 5,2 l degalų, o į aplinką jis išskirs 124 g/km anglies dvideginio.
Dyzelinių variklių mėgėjai turės kiek didesnę pasirinkimo laisvę: 1,4 l 75 AJ, 1,4 l 90 AJ, 1,6 l 115 AJ ir 1,6 l 128 AJ motorai. Puikūs 115 AJ agregato ekonomiškumo rodikliai - 4,3 l/100 km kuro sunaudojimas ir 115 g/km anglies dvideginio emisijos.
Standartiškai „Hyundai i20" bus komplektuojami su penkių pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis, o 1,6 l dyzeliniai varikliai bus jungiami su šešių pavarų įtaisais. Perkantys automobilius su 1,4 l ar 1,6 l benzininiais motorais galės užsisakyti keturių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Teigiama, jog „Getz" įpėdinis turėtų pasižymėti turtinga standartine įranga - klimato kontrole, jungtimi „iPod" grotuvui, keturių garsiakalbių garso sistema, elektronine stabilumo sistema, elektra valdomais langais ir šoniniais veidrodėliais bei šešiomis saugos oro pagalvėmis.
Parodoje buvo pristatyta ir speciali ekologiška šio automobilio versija „blue". Šio automobilio ratus suka 1,4 l CRDi dyzelinis variklis, išvystantis 90 AJ galią bei pasiekiantis 220 Nm sukimo momentą. Su mechanine 6 laipsnių transmisija komplektuojamas motoras 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja vos 4,0 l dyzelino, o į aplinką išskiria tik 99 g/km anglies dvideginio.
Prekybos salonuose naujasis „Hyundai i20" turėtų pasirodyti jau šių metų pabaigoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą