Gamintojo nuotr./Peteris Schreyeris |
Stebinančią karjerą padaręs specialistas tiki, kad labiau išsiskirdami nuo „Volkswagen Golf“ ir „Audi A3“, korėjietiški automobiliai sulauks didesnės paklausos.
„Mums taip pat reikia ir tvirtesnio turinio – kažko, ko kiti gamintojai pasiūlyti negalėtų“, – teigė jis. „KIA turi tvirtą strategijos kryptį, todėl šiuo atveju daugiau reikės dirbti su „Hyundai“ automobilių evoliucija.“
Peteris Schreyeris pridūrė, kad „Hyundai“ automobilių dizainas taps dar išraiškingesnis, nors proporcijos liks panašios. „Hyundai“ modelių proporcijos yra geros, tačiau reikės padirbėti prie kėbulo linijų“, – teigė koncerno vadovas.
Vokietis akcentavo, jog visos geros šių korėjietiškų automobilių savybės bus paliktos. Juos domina tik išraiškingesnės formos. „Surinkimo kokybė, stilius bei priekinė „Hyundai“ automobilių dalis yra gera. Visgi turime sukurti naujas groteles, kurios dominuos kiekvieno šios markės modelio priekyje“, – sakė Peteris Schreyeris.