„ix-onic“ turi ypatingai ekologišką, 1,6 l darbinio tūrio, 173 AJ galios variklį, į aplinką išmetantį vos 149 g/km CO2 dujų. Šis motoras tikriausiai bus montuojamas ir į tokius modelius kaip „i30”. Gamintojai nepraneša ar bus išsaugoti dabartiniai „Tucson“ varikliai: 2 l 140 AJ ir 2,7 V6 173 AJ benzininiai bei 2 l 140 AJ dyzelinis motoras.
Kai naujoji koncepcija virs serijiniu modeliu, pakeisiančiu dabartinį „Tucson“, jam bus suteiktas „iX35” vardas. Tai dalis naujosios gamintojų strategijos. Anot „Hyundai“ atstovų, naujasis visureigis išliks labai panašus į koncepciją, bet tikriausiai bus pakeistos tokios detalės kaip žibintai, bamperiai bei naudojamos medžiagos.
„iX35” bus gaminamas „Kia“ fabrike, Slovakijoje, kadangi modelio konstrukcija turės daug techninių panašumų su naujuoju „Kia Sportage“, prekyboje pasirodysiančiu 2010 m. vasario mėn. Tuo tarpu „Hyundai ix-onic“ koncepcijos debiutas įvyks šių metų kovo mėn., Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą