Sparčiausiai augančiam automobilių prekės ženklui „Hyundai“ ieškoma naujų rinkodaros kanalų koncerno žinomumo didinimui. Vienas iš tokių kanalų – mobiliosioms platformoms skirtų žaidimų entuziastai, kuriuos „Hyundai“ pakvietė varžytis pasaulinėse lenktynėse.
Gamintojo nuotr./Žaidimas „Asphalt 7. Heat“ |
Naujausią lenktynių žaidimo „Asphalt 7: Heat“ versiją bet kuris „iOS“ platformos išmaniųjų telefonų ar planšetinių kompiuterių naudotojas gali nemokamai parsisiųsti iš „Apple App Store“ internetinės parduotuvės. Ankstesnių versijų vartotojams pakaks nemokamai atnaujinti turimą žaidimo versiją. Visi lenktynių dalyviai lenktyniaus naujuoju sportiniu „Hyundai Veloster Turbo“.
„Tikimės, kad šis lenktynių žaidimas bus puiki galimybė žaidėjams iš viso pasaulio susipažinti su „Hyundai“, net jei tai bus virtuali pažintis. Tęsdami savo strategiją siūlyti „moderniosios premium“ klasės vertybes, mes siūlysime ir daugiau patirčių, viršijančių vartotojų lūkesčius“, - kalbėjo „Hyundai Motor“ rinkodaros vadovas Wonhongas Cho.
Bendrovės „Gameloft“ sukurto lenktynių žaidimo „Asphalt“ naujausioji versija pasirodė birželio mėnesį. Puikia grafika ir dinamišku siužetu pasižyminčio žaidimo serija pradėta 2004 metais. Nuo to laiko pasaulyje išplatinta daugiau nei 50 mln. kopijų. Rugpjūčio mėnesį žaidimas buvo papildytas dviem naujais lenktyniniais automobiliais – „Hyundai Veloster Turbo“ ir „Hyndai Genesis Coupe“. Per pastaruosius trejetą mėnesių šių automobilių populiarumas žaidime nuosekliai didėja.
Pasaulinių „Hyundai“ lenktynių laimėtojas bus paskelbtas gruodį. Didysis prizas sudarytas iš dviejų dalių – laimėtojas galės aplankyti „Hyundai“ gamyklą Pietų Korėjoje ir Detroito automobilių parodą, kuri vyks 2013 metų sausį.