Palyginti su penkiadure versija, tridurė yra agresyvesnė ir labiau rėžianti akį savo aštresnėmis linijomis. Taip pat į akis krinta ir didelės durys, bet jos tokios todėl, kad būtų lengviau patekti keleiviams, norintiems sėsti ant galinės sėdynės. Agresyvumo ir dinamikos suteikia ir siaurėjantys šoniniai stiklai. Palyginti su penkiaduriu, triduris i30 turi ir kitokius priekinį bei galinį bamperius.
Po variklio dangčiu – toks pats pasirinkimas kaip ir penkiadurėje versijoje. Galima rinktis vieną iš keturių variklių, kurie bus komponuojami su šešių pavarų mechanine arba automatine pavarų dėžėmis. „Hyundai“ teigia, kad jų 1,6 l, 126 arklio galių dyzelinis variklis yra geriausias šiame segmente ir išmeta tik 97 g anglies dioksido vienam kilometrui. Kol kas nežinoma, kiek kainuos bazinė automobilio versija, tačiau viską sužinosime jau Paryžiaus automobilių parodoje.