Nors ir nėra žinoma naujųjų modelių variklių gama, „Autocar“ teigimu, i10 gaus 1,0 litrų trijų cilindrų bei 1,25 litro keturių cilindrų motorus.
Gamintojas akcentuoja, kad visiškai naujas automobilis bus 80 mm ilgesnis, 65 mm platesnis bei 50 mm žemesnis už savo pirmtaką. Anot „Hyundai“, padidėję matmenys bei 5 mm ilgesnis atstumas tarp ašių šiam modeliui leis nubrėžti talpumo standartus savo klasėje.
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai i10“ |
Kompaktiškuose i10 bus montuojama bazinė stabilumo kontrolė bei priekinės užuolaidinės oro pagalvės. Akivaizdu, „Euro NCAP“ avarijų bandymuose gamintojas siekia pelnyti maksimalų, penkių žvaigždučių saugumo įvertinimą.
„Hyundai Motor Europe“ vadovas Allanas Rushforthas atskleidė, kad kiekviena automobilio detalė buvo projektuojama pagal reiklius europiečių poreikius. Jis pridūrė, kad i10 turės daugiau privalumų nei kiti to paties segmento automobiliai.
Visi Europos rinkai skirti „Hyundai i10“ bus surenkami Turkijoje esančioje kompanijos gamykloje.
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai i10“ |