Automobilyje plaka 2,0 l 4 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 274 AG galią ir pasiekiantis maksimalų 364 Nm sukimo momentą, prieinamą plačiame sūkių intervale – nuo 1 800 iki 4 500 aps./min. Šis korėjiečių motoras jau lyginamas su BMW kūriniais.
Galingiausias „Hyundai Sonata“ modelis parduodamas tik su 6 laipsnių automatine greičių dėže su rankinio pavarų perjungimo galimybe naudojant už vairo sumontuotas svirteles.
Neblogi šio galingo automobilio ekonomiškumo rodikliai – 100 km kelio mieste reikės 10,7 l benzino, o greitkelyje – 6,9 l.
Be galingo variklio, šios modifikacijos pirkėjai galės džiaugtis ir kitais maloniais priedais: panoraminiu stogu, 18 colių lengvo lydinio ratlankiais ir dvigubais išmetamaisiais vamzdžiais.
Naujasis „Hyundai Sonata“ šiuo metu parduodamas ir su 2,0 l 162 AG bei 2,4 l 198 AG benzininiais varikliais. Kaip jau minėjome, šiandien buvo pristatyta ir kiek kitokios išvaizdos hibridinė sedano versija.
2010 04 01
„Hyundai Sonata Turbo“ – 274 AG galios pliūpsnis
Niujorke (JAV) pristačiusi „Hyundai Sonata“ hibridinę versiją, korėjiečių kompanija nesustojo ir nustebino dar vienu puikiu produktu – šio sedano modifikacija su galingu turbo varikliu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą