Tiesa, ketverios durys išdėstytos ne visai standartiškai. „Veloster“ turės identišką „Mini Clubman“ durų išdėstymą – vienos durys vairuotojo pusėje, vienos durys pačiame gale (mes pratę jas vadinti ne durimis, o bagažinės dangčiu) ir dvejos keleivio pusėje. Keista, bet originalu.
Į rinką „Veloster“ žengs kovoti dėl pirkėjų su „Honda CR–Z“ ir panašiais modeliais. Tiesa, pastaruoju metu daugumai gamintojų atsisakius gaminti mažus sportiškus automobilius, konkurentų nebus daug. Dar nebent minėtą „Mini Clubman“ galime įtraukti į šį sąrašą, tačiau spėjame, kad kainos prasme naujasis „Hyundai“ bus gerokai pigesnis.
„Hyundai“ atskleidė ir šiek tiek techninių detalių. Visų pirma, „Veloster“ turės tiesioginio įpurškimo benzininį variklį. Esame tikri, kad jis bus 1,6 litro darbinio tūrio. Gamintojas užsimena, kad degalų sąnaudos nebus didelės – apie 5,8 l/100 km.
Taip pat, pirmą kartą „Hyundai–KIA“ grupė siūlys dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę. Ji padės pasiekti pažadėtą ekonomiją ir ekologiją. Taip pat geras vairavimo savybes. Gal ir pavarų perjungimo svirteles prie vairo sumontuos...
Daugiau detalių laukiame kitą savaitę prasidedančioje Detroito automobilių parodoje.