Radikalaus dizaino automobilis turi nepriklausomų ratų pakabą, žavi komfortišku salonu ir modernizuota transmisija su nauju bei galingu V8 varikliu.
Tikslios informacijos apie automobilio matmenis gamintojai neteikia. Iš akies galima spręsti, kad septynviečio modelio salonas erdvesnis, o ir išoriškai automobilis atrodo didesnis už paskutinį „Patrol“ modelį (ilgis – 5 095 mm, plotis – 1 940 mm, aukštis – 1 855 mm). Ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams gamintojai padarė daugiau vietos, erdvesnė tapo ir „galiorka“. Medžio apdaila ir kokybiška oda salone sukuria prabangos įspūdį, o būtent tai mėgsta arabai. Gamintojai nepamiršo įmontuoti ir dviejų LCD (7 colių monitorius).
Variklis bus 5,6 l darbinio tūrio, V8 tipo (400 AG). Visureigyje įmontuota 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Įveikdamas posūkius ar lenkdamas kitus automobilius „Patrol“ veiks pagal HBMC („Hydraulic Body Motion Control“) sistemą, kuri kontroliuos svyravimą manevruojant. Tai užtikrins stabilumą. Pravažumą užtikrins 4 nepriklausomų ratų pakaba. Vairuotojas turės galimybę pasirinkti vieną iš keturių vairavimo režimų: važiavimo kalnuose, smėliu, sniego danga ar paprastu keliu. Taip pat į pagalbą ateis užvažiavimo ar nuvažiavimo nuo kalno sistemos („Hill Start Assist“ ir „Hill Descent Control“).
Visureigis buvo išbandytas skirtinguose kelio ruožuose – nuo dykumų iki miesto gatvių. Gamintojai nesigėdija teigti, kad šis visureigis bus rimtas „Land Cruiser“ konkurentas.