Neskaitant naujų LED (diodinių) žibintų, šiek tiek pakeistų oro paėmimo angų bei siauresnių galinių lempų, 991 išlieka labai panašus į dabartinį 997 modelį.
Nors ir naujasis „Porsche“ tapo 56 mm ilgesniu, 65 mm platesniu bei 11 mm žemesniu, didesni pokyčiai slepiasi po automobilio „oda“.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Porsche 911 991“ |
Naujasis „Carrera“ naudos 3,4 litro (vietoj 3,6 l), šešių cilindrų opozicinį variklį su tiesioginiu įpurškimu (350 AG bei 380 Nm), o „Carrera S“ – 3,8 litro agregatą su 400 AG. Abiejų variklių generuojamą galią į ratus perduos arba septynių laipsnių mechaninė pavarų dėžė (pirmoji septynlaipsnė mechaninė transmisija pasaulyje), arba PDK automatinė transmisija su dvigubos sankabos sistema. Tiesa, abiem atvejais galima užsisakyti traukos kontrolę.
Dėl nuožulnios centrinės konsolės, automobilio interjeras šiek tiek primena didesnįjį 911 broli „Panamera“, tačiau vertinant bendrai – naujojo modelio salonas pasikeitė tiek pat, kiek ir automobilio išorė.
Manoma, jog daugiau informacijos gamintojas apie naująjį kupė pateiks kelių savaičių bėgyje, tačiau akivaizdu, kad „Porsche 911“ debiutuos Frankfurto automobilių parodoje.
Pirmieji šio modelio egzemplioriai nekantrių klientų rankas turėtų pasiekti dar šių metų pabaigoje.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Porsche 911 991“ |