Neseniai buvo pristatytas paprasta, gatvėmis važinėti skirtas „Paugeot 208“. Tačiau jau eilę metų, „Peugeot“ sukuria ir versiją, skirtą važinėti raliui. Todėl nenuostabu, kad neilgai trukus po paprasto modelio debiuto, pristatoma ir ralio trasoms skirta versija.
Kaip ir "Super 2000" versija, taip ir naujasis automobilis bus varomas visais ratais ir turės penkių pavarų sekvencinę pavarų dėžę. Tačiau keisis į automobilį montuojamas variklis. Iki šiol po gaubtu montuotas 2,0 l variklis, bus pakeistas nauju 1,6 l turbo benzininiu varikliu, kurio galia sieks 280 AG. Šis motoras sukurtas pagal FIA vieno variklio viziją - jis bus naudojamas ir ralyje, ir žiedinėse lenktynėse. Net ir "Formulėse".
Taip pat automobilis bus 40 kilogramų lengvesnis nei „207 Super 2000“. Bus praplatintos ir ratų arkos, kad tilptų žvyriniam raliui skirti 18 colių ratlankiai. Šis automobilis ruošiamas lenktyniavimui IRC („Intercontinental Rally Challenge“), Europos ralio čempionate ir kituose nacionaliniuose raliuose. Automobilis trasose pasirodys antroje kitų metų pusėje. Kol kas teks tenkintis tuo, ką išvysime Paryžiaus automobilių parodoje.