„i40“ bus parodytas pasauliui 2011 metų kovą vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje. Jo užduotis – savo dinamišku dizainu ir aukščiausia kokybe, eksploatacinėmis bei techninėmis savybėmis kelti „Hyundai“ prestižą europiečių akyse.
Pirmiausiai pasirodys „i40“ universalas, o vėliau tais pačiais metais rinkoje atsiras ir sedanas.
„Mes turime ambicingų tikslų Europos rinkoje, o naujasis „i40“ suteiks reikiamą pagreitį „Hyundai“ užsibrėžtiems 2011 metų ir ateities tikslams pasiekti. Tikimės, kad naujasis „i40“ stiprins „Hyundai“ įvaizdį Europoje ir pritrauks naujų šį prekių ženklą vertinančių pirkėjų“, sako „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Allanas Rushforthas.
Vokietijos Riuselhaimo mieste esančiame „Hyundai“ tyrimų ir plėtros centre specialiai Europos rinkai sukurtas naujasis „i40“ yra pirmasis bendrovės pagamintas D segmento modelis. Automobilio kėbulo formos vėl primena vandens tėkmę, priekį puošia atpažįstamos šešiakampės grotelės su bendrovės logotipu, o priekio, šonų ir galo kontūrus sujungiančios valiūkiškai įkypos linijos suteikia „i40“ dinamišką sportinę išvaizdą.
Naujasis „i40“ taip pat bus naujoviškiausias Europoje parduodamas „Hyundai“ modelis, kuriame panaudotos naujausios aplinkos tausojimo technologijos, sukurtos įgyvendinant bendrovės ekologinę programą „Blue DriveTM“, o jėgos įranga užtikrins geriausias šioje klasėje važiavimo charakteristikas, kuro ekonomiją ir labai mažas CO? išlakas.
„i40“ puikiai sujungia keturias „Hyundai“ vertybes: praktiškumą, važiavimo charakteristikas, efektyvumą ir stilių. Mūsų konstruktoriai ir inžinieriai sukūrė tokį automobilį, kokio Europos vairuotojai ieško D segmente“.
„i40“ taip pat ateina su rinkoje lygių neturinčiu penkerių metų trigubos priežiūros paketu, į kurį įeina penkerių metų garantija be ridos apribojimų, penkerius metus teikiama techninė pagalba kelyje ir penkerius metus atliekamas automobilio techninės būklės patikrinimas.
Daugiau informacijos apie „i40“ paskelbsime netrukus, artėjant jo pasirodymui Ženevos parodoje 2011 metų kovą.