2013 03 23

„Icona Vulcano“ su 900 AG kelia koją į „LaFerrari“ bei „McLaren P1“ žaidimų aikštelę

„Ferrari“ su „LaFerrari“ bei „McLaren“ su „P1“ jau įžengė į daugiau nei 900 AG turinčių superautomobilių kategoriją. Tačiau naujas Italijos koncernas „Icona“, lyg perkūnas iš giedro dangaus, ketina papildyti tokio kalibro automobilių gretas.
„Icona Vulcano“
„Icona Vulcano“ / Gamintojo nuotr.

Pranešama, kad koncernui vadovauja buvęs „Ferrari“ „Formulės-1“ komandos technikos direktorius Claudio Lombardi. Šiame sporte jis sukosi 1991-2000 metais. Anksčiau italas yra dirbęs ir prie kultinių B grupės ralio automobilių „Lancia 037“ bei „Lancia Delta S4“ – tada, kai šie laimėjo čempionatus. Tuo tarpu, visai neseniai, 2010-aisiais jis buvo „Aprilia“ komandos projektų vadovas „Superbike World Championship“ lenktynėse. Taigi, apibendrinant galima teigti, kad vyrukas ant savo pečių nešioja tikrai gerą žinių bagažą.

Balandžio mėnesį startuosiančioje Šanchajaus automobilių parodoje šviežiai iškepta „Icona“ kompanija pristatys, kaip jie sako, „gražuolę žvėries kailyje“ – „Vulcano“ superautomobilį. Pranešama, kad dviviečio monstro su 900 AG maksimalus greitis sieks apie 350 km/h, o 200 km/h jis pasieks per mažiau nei 10 sekundžių.

Kompanija išplatino tik vieną „Icona Vulcano“ nuotrauką. Pirmasis įspūdis – daug žadantis. Ypač, žinant, kad projektui vadovauja milžinišką patirtį sukaupęs inžinierius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų