„Lotus“ tikrai žengia į naują erą. Net spaudos pranešimai talpinami tai pabrėžiančiu www.lotusnewera.com adresu. Pasidžiaukime ir mes – juk smagu, kai gabiems inžinieriams išaušta diena, kai visus stalčiuose gulinčius brėžinius gali išsitraukti ir perkelti į realius modelius.
„Kiekvienas turi būti ypač atsargus bandydamas prikelti tokį ikonišką automobilį kaip „Esprit“. Riba tarp modernumo ir retro yra labai plonytė. Tiesa, mes prie jos nesiartinome – naujasis “Esprit„ atsineša visiškai kitokį, tikro superautomobilio, įvaizdį“, – išdidžiai pasakoja „Lotus“ bosas Dany Baharas.
Naujos eros „Esprit“ ne tik atrodo pritrenkiančiai. Jis taip pat šokiruoja techniniais sprendimais. Visi žinome, kad „Lotus“ inžinieriams sukurti geriausią pasaulyje pakabą nėra neįveikiama užduotis. Bet visa kita yra visiškai nauja.
5,0 litrų V8 variklis su turbina (arba kompresoriumi) išvystys 620 Ag. Nors variklis dar nesukurtas, visi kiti elementai kuriami būtent tokiam jo galingumui. Neblogai. „Ferrari 458 Italia“ ir draugai turi apie ką pagalvoti.
Beje, su pagal užsakymą montuojama KERS stabdžių energijos regeneracijos sistema jis turėtų būti dar ir ekologiškas – 250 g/km CO2. Ir greitas! 3,5 sek iki 100 km/h.
„Esprit“ gamyboje turėtų pasirodyti panašiu metu kaip ir kitas naujos eros atstovas „Elan“ – apie 2013 metus. Kaina? Apie pusė milijono litų.