2013-ieji metai šiai kompanijai atnešė daug naujovių. Europos regione, praktiškai visuose naujuose „Infiniti“ modeliuose yra montuojami galingi dyzeliniai agregatai. Priešingu atveju kompanijai tektų tenkintis menka pardavimų statistika.
Tačiau grįžtant prie šios markės visureigių, reikia akcentuoti, kad inžinieriai kruopščiai ištyrė, kurioje vietoje jiems pasitempti reikėtų labiausiai. Išvados parodė, kad nuo esminių konkurentų jie atsilieka dėl pernelyg apriboto savo automobilių erdvumo, todėl naujasis QX70 pagal planą turi būti gerokai erdvesnis.
Dizainas bei įranga, pasak kompanijos atstovų, jiems leidžia konkuruoti su „Porsche Cayenne“ bei „Range Rover Sport“, tačiau „Infiniti“ modeliai yra nepakankamai talpūs.
Padidinti automobilio saloną, tačiau išlaikyti nepastambėjusias ir taip nemažos mašinos proporcijas – viena iš sunkiausių užduočių „Infiniti“ kolektyvui. Dizaino bei inžinierių komandos pripažįsta, kad būtent išvaizda pareikalavo apriboti vietą visureigio salone.
QX70 vardas „Infiniti“ gamoje pasirodys jau šiais metais, tačiau naujos kartos visureigį kompanija pristatyti ketina po 2 arba 3 metų.