„Ethera“ bus gaminamas ant A klasės „Mercedes-Benz“ platformos. Sebastianas Vettelis šį modelį testuos viename iš pažangiausių automobilių bandymų poligonų pasaulyje – pietryčių Prancūzijoje įkurtoje „Paul Ricard“ trasoje.
Gamintojo teigimu, su šiuo modeliu jie papuls į segmentą, kuriame iki šiol kojos įkėlę nebuvo. Pirmą kartą šis automobilis viešai buvo pristatytas 2011-ųjų Ženevos parodoje, o debiuto metu „Infiniti“ tvirtino, kad su „Ethera“ jie orientuosis į jaunesnius prabangos ieškančius vairuotojus. Tikėtina, kad serijinė naujojo šios markės modelio versija keliuose pasirodys maždaug po dviejų metų – 2015-aisiais.
„Kuriant naujus automobilius labai svarbu suprojektuoti ir tinkamą jiems charakterį, kuris tenkintų reiklių vairuotojų poreikius“, – teigė Sebastianas Vettelis. „Kaip ir „Formulės-1“ bolidai, įprasti automobiliai taip pat turi būti teisingai sustyguoti: ESP, traukos kontrolės ir kitų panašių sistemų teisingas veikimas yra labai svarbus ingredientas gero automobilio recepte.“
Kiek anksčiau rašėme, kad triskart F1 čempionas vokietis Sebastianas Vettelis tapo „Infinti“ automobilių dinamikos skyriaus vadovu. Kompanijai tai – ne tik eilinis rinkodaros triukas, bet ir galimybė išgirsti vieno geriausių pasaulio vairuotojų patarimų ir pastabų. Tai, savaime suprantama, Japonijos koncernui padės kurti geriau vertinamus automobilius.