Įdomu tai, jog „Infiniti EX37" viduje europiečiai ras didesnį variklį nei šį modelį, tiesa, žymimą „EX35" vardu, jau galintis įsigyti amerikiečiai. Automobilyje bus montuojamas 3,7 l V6 motoras, išvystantis 310 AG ir pasiekiantis 350 Nm sukimo momentą.
Galia bus perduodama 7 laipsnių automatine pavarų dėže visiems keturiems varomiems ratams. Kol kas japonai nė žodžiu neužsimena apie galimybę ateityje pasiūlyti šio automobilio dyzeliniu kuru varomą versiją.
Unikali „Infiniti EX37" savybė - aplinkinio vaizdo stebėjimo (angl. around view monitoring) sistema, leisianti parkavimo metu stebėti menamą automobilio vaizdą iš viršaus. Negana to, tvirtinama, jog automobilis padengtas specialia „Scratch Shield" danga bei dažais, dėl kurių nestiprūs kėbulo įbrėžimai praėjus kiek laiko išnyks patys.
Priminsime, jog „Infiniti" yra prabangių automobilių prekės ženklas, priklausantis japonų „Nissan" kompanijai. Iki šiol šio vardo mašinomis buvo prekiaujama tik Šiaurės Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose, Pietų Korėjoje ir Taivane, tačiau nuo šių metų prekyba jais bus pradėta ir Europoje, Kinijoje, o vėliau - ir Japonijoje.
Pirmieji „Infiniti" Europoje pristatomi modeliai, be sportinio visureigio EX37, yra sedanas G37 ir kupė „G37 Coupe".
2008 02 26
„Infiniti EX37“ - galingiausias kompaktiškas sukryžmintasis
Į Europos rinką su trenksmu besiruošianti įžengti „Infiniti" Ženevos automobilių parodoje pristatys sukryžmintos (angl. crossover) paskirties kompaktišką sportinį visureigį EX37, gamintojų teigimų, galingiausią modelį, siūlomą šioje klasėje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą