„Infiniti“ rinkodaros skyriaus vadovas, Huguesas Fabre pabrėžė, kad svarbiausia yra prisivilioti kuo daugiau jaunesnių vairuotojų. „Masės jaunų žmonių ieško patrauklaus prabangios klasės automobilio, tačiau ne visiems jiems reikia pradėti nuo limuzino“, – teigė jis. Specialisto teigimu, tokie prie markės prisirišę vairuotojai ateityje gali skirti didesnį dėmesį šiai kompanijai.
Ponas Fabre tvirtina, kad atletiška ir skulptūriška Q30 forma su unikaliu interjeru bei aukšto lygio medžiagomis domins daugybę prabangą mėgstančių žmonių. Išvertus į lengviau suprantamą kalbą, tai reikštų, kad tiek „Audi A3“ ar „Mercedes-Benz“ CLA modeliai, tiek „Volvo V40“ netrukus turės dar vieną rimtą varžovą. Jis turėtų sudrebinti nedidelių, tačiau prabangių mašinų segmentą.
Q30 prototipo demonstruojamos kėbulo linijos kai kuriems žmonėms gali pasirodyti pernelyg futuristinės, tačiau toks ir buvo japonų tikslas – išsiskirti iš minios. Galima teigti, kad naujasis „Infiniti“ strategijos laivelis kol kas plaukia pasroviui.
Gamintojas akcentuoja, kad šis konceptas nėra toks paprastas automobilis. Mat, čia suderintos hečbekams, krosoveriams bei kupė modeliams būdingas kėbulo reljefas. Viso to rezultatas – ne tik prabanga ar modernumu kvepiantis automobilis, bet ir užuominos apie dinamišką charakterį, unikalumą.
Neatskleidžiama, kada šis prototipas pavirs serijiniu automobiliu, tačiau daugybė analitikų pastebi, kad Q30 yra protingiausias žingsnis dabartinėje „Infiniti“ politikoje.