Šiuose sedanuose montuojami tiek dyzeliniai, tiek benzininiai agregatai yra pasiskolinti iš C klasės „Mercedes-Benz“.
Nors ir pagal dabartinius kompanijos planus dyzeliniai modeliai bus skirti tik Europos rinkai, „Infiniti“ neatmeta galimybės netolimoje ateityje tokias versijas pristatyti ir JAV rinkai.
Prabangių automobilių gamintojo direktorius Johanas de Nysschenas teigia, jog „Infiniti“ pardavimai krito būtent dėl mažesnės kubatūros variklių stygiaus. Pasak jo, dėl šios priežasties „Infiniti“ negalėjo tiesiogiai konkuruoti su „Mercedes-Benz“ bei BMW markių analogais.
Q50 yra naujasis G37 įpėdinis. Gamintojas neslepia, kad bus gaminami ir automobiliai su 3,7 litro V6 jėgainėmis (328 AG) bei hibridai su 3,5 litro V6 varikliais ir elektros motorais. Pastarosios versijos bendras pajėgumas sieks 360 AG.
Šie „Infiniti“ sedanai taip pat turės ir visiškai naują elektrinį vairo mechanizmą – tarp vairo bei priekinių ratų nebus jokios mechaninės jungties.